luxuslexus Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Tenkte å teste ut black prophecy og har lastet det ned nå. Men jeg får ikke lastet ned patch. Dette er hva som kommer opp: - Først må jeg velge hvilken brukerkonto (på PC'en) jeg vil bruke for å kjøre programmet. - Når jeg har valgt min bruker, kommer det opp et vindu. Dette er svart med hvit skrift. Det står hvor jeg har lagret spillet, på min D hardisk, altså ikke hovedhardisken min som er C. Det står også: Note, the RTPatch File I/O Service is not avilable. Could not find patchfile. Enter a new name & directory for the patch file or Press enter to quit. Trykker jeg enter kommer det error og programmet lukkes, men jeg vet ikke helt hva jeg må gjøre. Og nei, jeg har egentlig ikke peiling på PC Dette er sikkert en enkel løsning på, og håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Høres ut som programmet ikke finner patch filen. Mulig den ligger på C: disken, selv om programmet er installert på D: Det er ikke alltid at alle filene til et program blir lagt i mappen du valgte når du forandrer destinasjonen fra det som er standard. Du kan jo prøve å lete litt på C: disken for og se om du finner en mappe med et navn som kan høre til spillet. Typisk navnet på utgiver eller produsent for eksempel. Står det noen plass eksakt navn på filen programmet leter etter? Da kan du eventuelt gjøre et søk på maskinen etter den filen. Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Her er to bilder av det som kommer opp. Har leitet på C disken min, men finner ikke noe Black Prophecy eller gamigo mappe. Søkte på "RTPatch", og fant to ting. - RTPatch som ligger i "D:\Programfiler D\Black Prophecy\Black Prophecy\BIN\WIN32\RTPatch.exe" Når jeg starter den direkte fra mappen kommer den samme meldingen (bilde nr. 2) opp. - RTPATCH.EXE som ligger i "C:\WINDOWS\Prefetch" Regner ikke med den har noe med patchen å gjøre siden den ligger i windowsmappen? Endret 9. mai 2011 av luxuslexus Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Tror jeg ville sjekket siden til Black Prophecy om andre har samme feil, og om de har klart å løse problemet. Kanskje utviklerne har postet en fiks på forumet deres for eksempel. Har du prøvd å høyre klikke på filen å velg kjør som/kjør som administrator? Mulig den trenger admin rettigheter for å fungere ordentlig. Eventuelt kan du prøve å laste ned/installere spillet igjen på nytt, i tilfelle RTPatch filen på en eller annen måte er korrupt. Hvis ikke det fungerer så begynner jeg å gå tom for ideer. Men lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå