GCardinal Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Av og til har man noe man vil frem til - men er uhyre usikker på hvordan man kan få det til. Og noen gang veit man ikke når nok er nok. Går litt berserk i Photoshop. Jeg håper jeg stoppet tidsnok denne gangen for å få feedback på veien videre Last ned høyoppløselig her (Attribution-NonCommercial-ShareAlike Creative Commons). Ønsker å få tips på hvordan jeg kan fullføre bildet. Eller om det er allerede for mye og på tidet og ta ett par steg tilbake i history. Føler du deg ekstra kreativitet idag - last ned høyoppløselig versjon - and give it a go Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Er tanken at UFO'en skal "beame" dama opp til seg? I såfall savner jeg en stråle som går fra UFO'en og til dama. Nå ser jeg kun en brtennmanet som svever i himmelen og en dame med en perfekt spiral rundt seg. Med andre ord - geometrien krasjer. Det kan være mulig at du bør gå for organiske former - jeg ser for meg slyngplante/tentakler-lignene saker som spres seg fra UFO'en og ned til dama. I såfall bør spiralene endre fasong også. Vet ikke om jeg klarer å utrykke meg klart her Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Er tanken at UFO'en skal "beame" dama opp til seg? I såfall savner jeg en stråle som går fra UFO'en og til dama. Nå ser jeg kun en brtennmanet som svever i himmelen og en dame med en perfekt spiral rundt seg. Med andre ord - geometrien krasjer. Det kan være mulig at du bør gå for organiske former - jeg ser for meg slyngplante/tentakler-lignene saker som spres seg fra UFO'en og ned til dama. I såfall bør spiralene endre fasong også. Vet ikke om jeg klarer å utrykke meg klart her Ja skjønner godt hva du mener. Men er veldig usikker på hvordan man kan få det til. men så tenkte jeg også at jeg burdet kanskje ta utganspukt i ett bildet tatt ute, med litt mer luft og elementer Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 For meg går UFO'en litt for mye i ett med bakgrunnen - føler ikke at det er noe som svever foran dama, men heller noe som er langt borte og bak, og at det bare "forestiller" at hun kikker opp på den, i stedet for at det er noe lite som svever foran henne i lufta. Tror det er flere ting - perspektivet og forsvinningslinjene - fornemmer at det er en "skive" av skyer rundt UFO'en, og at denne får feil perspektiv i forhold til å sveve i forgrunnen. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Godt poeng der. Men kan man da si at det bildet jeg brukte i utganspunkte er litt feil?.. Eller kan man lykkes dersom jeg starter på scratch med litt mer definert ufo som er litt mer i fokus?.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Tenke på skalaen og posisjonen, antar jeg. Skal det være sånn hun sitter og ser nå og fyller så mye av bildet, så skal det være en liten ting som svever i forgrunnen oppe i midten av bildet, eller at hun reduseres til en brøkdel av høyden sin, plassert nede ved der stolbena er nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå