Gnarkill Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Hei. Fikk i gå levert en Razer Imperator jeg er relativt skuffet over. Den fungerer stort sett greit, men med jevne mellomrom får den sitt eget liv, og hopper helt tilfeldig i en vilkårlig reting (pekeren, altså, ikke musa. DET ville vært snodig). Ett eksempel er at jeg kan sitte og "tegne" sirkler på skrivebordet med pekeren. De første 10 omdreiningene går fint, men plutselig hopper pekeren 10 cm til venstre uten forklaring. Dette er ikke pga løfting av musa eller liknende. Har prøvd å endre DPI og vært innom alle innstillinger, accelleration, og prøvd på 125, 500 og 1000hz. Samme problem åkke som. Plugger jeg så tilbake min gamle Copperhead, går alt som smurt. Er musa ødelagt og burde brennes, eller er det noe annet jeg kan prøve for å fikse dette? Noen som har vært borti samme problem? Edit: har også forsøkt på 2 forksjellige musematter samt rett på bordet. Samme skjer på alle overflatene. Endret 5. mai 2011 av Gnarkill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå