ErikBlodøks Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hei Har ei kjerring som driver å terroriserer. Har ringt telefonselskapet, men de sier de ikke kan gjøre noe. Ettersom jeg er grønn når det kommer til mobil, saa soeker jeg hjelp. Jeg vet ikke hvilke nettsider og programmer som er trygge. Gratis må det jo også være.. Telefonen jeg har er en HTC Diamond 2. Jeg vet at den har windows 6.1. Finner under innstillinger "innstillinger/personlig/telefon/tjenester/ nummersperring". Men da kan jeg kun blokkere alle anrop ser det ut til. Samme kjerringa ødela laptopen min til 7000kr. måtte ta ut tastaturet og bruker nå eksternt. men det hender ofte at bokstaver "b,g,t," ikke funker. "æøå" funker aldri så og si Kjekt med "skjermtastatur" ! Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Dette høres mer ut som en politisak enn en telefonselskapssak. Jeg ville anmeldt og meldt om at du var redd dama, og derfor vil ha et rettslig forbud mot at hun kan oppsøke deg. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 det er jo så voldsomt tenker jeg, regner med du/dere også ser den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå