LMH1 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Kan noen forklare meg: Apple Developer Programs The Apple Developer Programs offer a complete set of technical resources, support, and access to pre-release software — providing developers with everything they need to create innovative applications for iOS and Mac OS X, extensions for Safari, and accessories for iPod, iPhone and iPad. Betyr dette for $99/year så kan man fritt prøve Lion og alle nye apple programvare? Når jeg ser på sidene virker ut som dette er mere for å selge programvare for appstore. Men jeg fikk lyst å betale dette for å få et images av nyeste Lion. Nå vet jeg ikke hva som er nytt i lion, men regner med på appstore, safari 5, quicktime 7, iturnes 10 er standard. Kanskje lion får et anvirusprogram også? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Det er et program for Mac-utviklere. Neste versjon av Mac OS kommer for øvrig med antivirus, et sirkustelt i skala 1:1 og en gratis flyvende bil. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Det er et program for Mac-utviklere. Ja men hvordan får folk tak i "lion"? Ellers er det snakk om kjøp gjennom appstore? Neste versjon av Mac OS kommer for øvrig med antivirus, et sirkustelt i skala 1:1 og en gratis flyvende bil. Dette forsto jeg ikke helt? Tuller du? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Kan noen forklare meg: Apple Developer Programs The Apple Developer Programs offer a complete set of technical resources, support, and access to pre-release software — providing developers with everything they need to create innovative applications for iOS and Mac OS X, extensions for Safari, and accessories for iPod, iPhone and iPad. Betyr dette for $99/year så kan man fritt prøve Lion og alle nye apple programvare? Ja, men du må ha en mac. Noen hackintosh kan du bare glemme. All ny programvare er å ta i. Det er et utviklerprogram, ikke et betaprogram. Når jeg ser på sidene virker ut som dette er mere for å selge programvare for appstore. Men jeg fikk lyst å betale dette for å få et images av nyeste Lion. Ja, det er et utviklerprogram. Du får tilgang til verktøy og programvare for å utvikle programmer til Mac og iOS, samt tilgang til å distribuere via AppStore. Og som sagt, du må ha en mac, da systemet ditt må autoriseres av Apple for å kunne installere Dev Previews. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Ja, det er et utviklerprogram. Du får tilgang til verktøy og programvare for å utvikle programmer til Mac og iOS, samt tilgang til å distribuere via AppStore. Og som sagt, du må ha en mac, da systemet ditt må autoriseres av Apple for å kunne installere Dev Previews. Mener du at apple har programvare som følger med som overvåker brukeren? Eller programvare som samler inn informasjon om mac maskinvaren? Selv har jeg lyst å bidra og komme med råd som gjør apple produkter mere populære. Men nå spørs det om apple er interisert i det. Siden jeg er av den litt kravstore typen. Betaler ikke 10 000 kr for en maskin hvis man får kun med de billigste harddiskene på markedet og mangler HDMI og Esata/USB3. Og forskjellen mellom harddisk og SSD er snakk om den billigste typen mot den dyreste (OCZ Vertex 3 120GB 2.5-tommer). Selv er jeg interisert i mac, men syns forskjellene er litt drøyt. På programvare kan jeg betale apple litt, for at apple skal bli mere populær. Men maskinvare venter jeg med. Endret 6. mai 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Selv har jeg lyst å bidra og komme med råd som gjør apple produkter mere populære. Men nå spørs det om apple er interisert i det. Siden jeg er av den litt kravstore typen. På programvare kan jeg betale apple litt, for at apple skal bli mere populær. Men maskinvare venter jeg med. Hvordan kan du bidra til at Apple blir mer populær? Apple er i ferd med å bli større en kristendommen. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Snakker vi først om relgioner: (Windows markedet = ca 80%?) (Apple markedet ca 19%?) (Linux ca 1%?) Region/tro Kristendommen? Aner ikke Relgionløse (Nok en del flere) Hinduisme (Flere guder)? Altså jeg tror ikke Apple er i fleretall her. Hvis de var det ville apple blitt billigere og bedre på maskinvare utstyret. Endret 6. mai 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå