abene Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Verdens minste USB 3.0-baserte minnepinne lansert. Lagringsenhet for nøkkelknippen Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Blir denne ikke alt for dyr blir det muligens 16GB versjonen på meg Lenke til kommentar
G3 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg elsker slike duppedingser, og har for mange av dem allerede. Men denne er jo USB 3, så bare_må_jeg, ha, ha, ha ! Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Det spørs hva slags ytelse det blir på disse da, om det er vits med USB3. Og om det er OK ytelse, om det blir ekstremt overpriset. Det har lenge finnes OK små USB2 minnepenner som passer godt på nøkkelknippe. F.eks. Supertalent Pico og Transcend JetFlash T3. Om man er interresert går det fort å sjekke google. Her er en god liste Endret 5. mai 2011 av GullLars Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Har en T3 selv og den er nesten absurd liten. Grei hastighet har den også.. Det eneste som stopper meg fra å kjøpe en tilsvarende usb3 dings er at jeg ikke har noen maskin som støtter det ennå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå