Gå til innhold

Khaddaffi's "sykepleier" har søkt asyl i Oslo. Er det ikke snart på tide å få slutt på dette tøvet?


Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/2011/05/05/nyheter/innenriks/libya/16421069/

 

Hvilken rett har denne dama til asyl?!

Når begynner hylekoret, "hun er forfulgt", "hun er et flott menneske og har tenkt å stemme SV", "hun har behov for beskyttelse", "hun er papirløs!".....?

 

Når skal vi få slutt på denne grunnløse utnyttingen av Norge?

 

Politikerne våre er jo snart nødt til å gjøre noe! Dette her går faen ikke an!

Endret av Ideal
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket grunnlag har du for å mene at min oppfatning av tingenes tilstand er mindre seriøs enn andres?

Jeg har da min fulle rett til å mene at denne dama ikke fortjener asyl, og at hennes mulighet til å unndra seg utsendelse må hindres!

Dama bør interneres snarest bak lås og slå, slik at hun ikke får lurt seg unna i Oslo og gjemt seg ulovlig i årevis, mens hun knytter kontakter og vennskap, og deretter går ut i media og sutrer om hvor fælt det er å være "papirløs", for på den måten å få tvingt seg til opphold.

 

At du velger å stemple min mening som tullete, er jo bare en elendig bruk av hersketeknikk - veldig typisk fremgangsmåte for sosialister, de stempler alle andre som noe negativt, rasist, dum, uintelligent, eller lignende, for dermed å tillegge meningsmotstanderne sine negative kvaliteter.

 

Revolusjonerende forslag til deg: Diskuter tema.

Endret av Ideal
Lenke til kommentar

At Maria Amelie bodde papirløs og skrev bok er totalt fullstendig 100% irrelevant til hva du laget denne tråden for.

Jeg synes det blir tullete å bruke det som argument for at hun ikke skal få lov til å i det heletatt få en skikkelig sak. ( For det er jo det du insinuerer )

 

Ser forøvrig ikke hvordan det er relevant for hva jeg poster om, om jeg er sosialist, kommunist eller hva en nå får lyst til å kalle meg.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Nå er hysteriet i gang:

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/libya/artikkel.php?artid=10085146

 

Hun skal altså få opphold i Norge pga vitnestatus. Hvorfor kan hun ikke være vitne i Ukraina?

Er det noe spesielt som tilsier at Libya er bedre i stand til å forfølge henne i Ukraina?

 

Jeg får lyst til å spy!!!!!! Hvor mange år skal denne kvinnen få leve på statens regning i Norge?

Lenke til kommentar

Hva er egentlig problemet? Jeg ser du sier du vil spy over at vi tar inn et menneske som søker asyl. Mener du vil ikke skal ta inn NOEN mennesker? Eller hvordan vil du vi skal skille mellom mennesker som trenger asyl og ikke?

 

Her er det alt for lite informasjon rundt grunnen til at denne sykepleieren søker asyl til at det går an å argumentere fornuftig for eller mot. Eller hva mener du er grunnen til at akkurat denna dama for enhver pris skal holdes ute av Norge?

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet...libya/16421069/

 

Hvilken rett har denne dama til asyl?!

Når begynner hylekoret, "hun er forfulgt", "hun er et flott menneske og har tenkt å stemme SV", "hun har behov for beskyttelse", "hun er papirløs!".....?

 

Når skal vi få slutt på denne grunnløse utnyttingen av Norge?

 

Politikerne våre er jo snart nødt til å gjøre noe! Dette her går faen ikke an!

 

Tro om igjen. Det er ikke en eneste politikerfaen som ikke hadde solgt bestemora si eller i dette tilfellet Norge, for mer makt og prestisje og en slant med fordeler eller penger. Det skjer ikke noe før vi, folket, tar affære og setter ny dagsorden i dette landet. Med eller uten "politikerene"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig med trådstarter. Slike ting som dette får Norge til å fremstå som et naivt nisselue land. Vi skal på død og liv forsvare Krekar, vi har en Rwandisk folkemorder som har bodd her i ti år, vi brødfør "norske" ekstrem islamister, og nå skal vi altså ta i mot den personlige sykepleieren til Khadaffi? Det gjør meg flau og forbanna at vi skal holde på med dette, og det gjør at Norge fremstilles som et tafatt land uten ryggrad.

Lenke til kommentar

Det ville ikke forundre meg om hun var innom andre sikre land før hun kom til Norge slik at Norge brøt mange internasjonale regler bare ved å motta hennes søknad.

 

Jeg ville ikke bli overrasket om hun hadde hørt om Salamova-saken og tenkte at her var det penger å hente. Snart vil vi lese om at hun skal skrive bok...

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Det ville ikke forundre meg om hun var innom andre sikre land før hun kom til Norge slik at Norge brøt mange internasjonale regler bare ved å motta hennes søknad.

 

Jeg ville ikke bli overrasket om hun hadde hørt om Salamova-saken og tenkte at her var det penger å hente. Snart vil vi lese om at hun skal skrive bok...

Hadde jo vært interessant med bok, så lenge den handler om ting som skjedde i Libya vel og merke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...