mcgroven Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Mass Effect 3 kommer likevel ikke i 2011. Les hele saken Lenke til kommentar
Hailstorm Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei. Jaja, så lenge det blir ett jævla bra spell kan jeg tilgi dem :o! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Trist. Men dersom det gjer at BioWare kan gje spelet ein ekstra finpuss er det greitt for meg. Lenke til kommentar
Simmemann Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Okei, tid for pinlig nøyaktighet! Den tilsvarende norske militære graden for amerikanske commander er faktisk kommandørkaptein. "Kommandør" er en grad over. The more you know! Simmemann. Nyttige fakta. Alltid. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Trist. Men dersom det gjer at BioWare kan gje spelet ein ekstra finpuss er det greitt for meg. Desverre gjelder dette at de skal få spillet ut til en større målgruppe Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Satser på at de gjør det for ikke å få en nye fiasko som Dragon Age 2. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg kan greit vente et par ekstra måneder som øker sjansen for at dette blir det beste Mass Effect spillet! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hæ? Har de faktisk lært av Dragon Age 2-fadesen? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Trist. Men dersom det gjer at BioWare kan gje spelet ein ekstra finpuss er det greitt for meg. Desverre gjelder dette at de skal få spillet ut til en større målgruppe Vil no eigentleg tru at FØR jul ville vært eit meir optimalt tidspunkt å lansere på då. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Herregud, jeg har ventet siden evigheter siden, trur jeg.. Så jeg klarer nok å vente litt til! ...trur jeg.... Slipp en haug med teasere så er jeg strålende fornøyd. Overlevde ett års ventetid på ME2 med de få teaserene der. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Burde i alle fall bli bedre enn DA:2. Men heller et finpusset spill, enn et bugget et. Lenke til kommentar
Keymahan Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Synd som F* syns jeg. Men som dem sier; den som vente rpå noe godt... osv. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg ser ikke noe negativt på dette, Jeg vil ikke at Bioware skal rushe Mass Effect 3 mer enn nødvendig. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jippi! Jeg var lenge bekymret over at den korte utviklingstiden ville virke inn på spillet. Dette var flott gjort av EA og Bioware. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Dette går så bra så Bare tanken på at det resulterer i en enda mer komplett opplevelse gjør meg hard i buksene!! Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Okei, tid for pinlig nøyaktighet! Den tilsvarende norske militære graden for amerikanske commander er faktisk kommandørkaptein. "Kommandør" er en grad over. The more you know! Simmemann. Nyttige fakta. Alltid. Hvis du sjekker kodeksen i Mass Effect, ser du at gradstrukturen i Systems Alliance for offiserer er følgende (kan også se her for mer utfyllende info): 2nd Lieutenant 1st Lieutenant Staff Lieutenant Lieutenant Commander Staff Commander Captain/Major Rear Admiral/General Admiral Fleet Admiral Det første problemet er at denne ranginndelingen ikke tilsvarer det amerikanske systemet. For eksempel er Major likestilt med Captain, mens det i USA er likestilt med Lieutenant Commander. Dersom man klassifiserer 2nd Lieutenant som OF-1 (Ensign/Fenrik), får man et koherent system som stort sett stemmer overens med de Amerikanske gradene. Videre er ikke Commander Shepard en referanse til hans rang, men til det faktum at han er leder for en militær enhet. Dette er en tradisjon man finner igjen blant annet i USMC. Han er i følge spillets kodeks Lieutenant Commander. Altså ei heller kommandørkaptein. Dersom man gjør som jeg gjorde ovenfor, og setter 2nd Lieutenant til OF-1, er Lieutenant Commander Shepard OF-3, eller det som i det norske sjøforsvaret heter Orlogskaptein. The more you know! 3 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Skyrim i 4. kvartal og ME3 i første kvartal 2012, it works! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Er ikke overrasket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå