Gå til innhold

Problemer med Enter The Matrix

Anbefalte innlegg

Sliter litt, har noen ganger lyd problemer, lyden blir helt sprakete når jeg slåss. Bruker det innebygde lydkortet.

Og når jeg skal bruke focus så kommer det masse rar grafikk nederst i skjermbildet. Det er masse rart fra noen jeg holdt på med på maskinen tidligere, altså, Idun tomatplanten. Den kommer frem når jeg trykker left shift. Noen som har en anelse om hva dette er fornoe ? Skal prøve den patchen som ligger på siden.

Edit:

Prøvde med patche, like elendig ennå, grafikken ble ørlite litt bedre, men ikke bra. Men dette gjelder bare når jeg skal bruke focus.. Ikke ellers, da er grafikken på topp.

Lyden er ennå dårli når jeg slåss..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sliter litt, har noen ganger lyd problemer, lyden blir helt sprakete når jeg slåss. Bruker det innebygde lydkortet.

Prøv å skru av EAX hvis du har det aktivert. Angående grafikken vet jeg ikke, men du kan prøve å skru av AA og AF på skjermkortets instillinger.

Lenke til kommentar

Hmm.. funker fortsatt ikke, har prøvd å byttet drivere og allting.

Fikk det til etter å ha bytta fra 44.03 til 43.35 driveren til skjermkortet, så funket det, men neste gang funket det ikke.

Lyden bruker som regel å komme seg etter en tids spilling. Men fatter ennå ikke hva som kan være klikk :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...