Argoniel Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Som jeg nevnte tidligere, du er tross alt politimann. Korupt politimann? =D Jeg skal hvertfall teste det å plaffe løs på uskyldige Men uansett om dette blir sandkasse eller ikke, fy f*** jeg gleder meg! Med over 400 skuespillere så blir dette en opplevelse uten like. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Skal testes i kveld Skjønner ikke hva jeg rører med.... Var Brink jeg hadde fått tak i, ikke L.A Noire. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Lurer på en greie angående L.A. Noire; Slakter man mye 'goons' i dette spillet som i GTA4 eller RDR? Er rett og slett litt lei av greia med seriøs setting og historie hvor man plutselig slakter ned 45 mann i kaldt blod i et enkelt oppdrag. Syns den realistiske tonen man går for mister litt av poenget i slike tilfeller. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg HÅPER VIRKLIG at det blir mindre skyting, det jeg håper på er noen VELDIG GODE action brett der man bare DREPER NOEN FÅ. Mist beste eksempel er 3 brett fra Mafia 1, Første er når du er på et hore hus du skal sprenge, det er under 10 stykker som har våpen der, tror faktisk det bare er 6 eller 7, like vel er det drit bra, fordi det er overaskende vansklig selv med bare 6 fiender, Et senere mission raner du en bank, igjen 5-7 folk å skyte med atmosfæren er briljant. Og et annet mission med perfekt atmosfære er når man er ved en gård utpå landet igjen bare et fåtall å drepe. Det er det jeg håper på i La Noire 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg HÅPER VIRKLIG at det blir mindre skyting, det jeg håper på er noen VELDIG GODE action brett der man bare DREPER NOEN FÅ. Mist beste eksempel er 3 brett fra Mafia 1, Første er når du er på et hore hus du skal sprenge, det er under 10 stykker som har våpen der, tror faktisk det bare er 6 eller 7, like vel er det drit bra, fordi det er overaskende vansklig selv med bare 6 fiender, Et senere mission raner du en bank, igjen 5-7 folk å skyte med atmosfæren er briljant. Og et annet mission med perfekt atmosfære er når man er ved en gård utpå landet igjen bare et fåtall å drepe. Det er det jeg håper på i La Noire 5-10 stykker er egentlig for mye det også. Sånt ville skapt avisoverskrifter, mildt sagt. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Har spilt igjennom 5-6 oppdrag og til nå virker dette absolutt ikke som et spill hvor man får slike "slaktemissions". Det er mye etterforskning, spørring og "graving" Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg HÅPER VIRKLIG at det blir mindre skyting, det jeg håper på er noen VELDIG GODE action brett der man bare DREPER NOEN FÅ. Mist beste eksempel er 3 brett fra Mafia 1, Første er når du er på et hore hus du skal sprenge, det er under 10 stykker som har våpen der, tror faktisk det bare er 6 eller 7, like vel er det drit bra, fordi det er overaskende vansklig selv med bare 6 fiender, Et senere mission raner du en bank, igjen 5-7 folk å skyte med atmosfæren er briljant. Og et annet mission med perfekt atmosfære er når man er ved en gård utpå landet igjen bare et fåtall å drepe. Det er det jeg håper på i La Noire 5-10 stykker er egentlig for mye det også. Sånt ville skapt avisoverskrifter, mildt sagt. Leste i en anmeldelse at det er en achievement for å drepe 100 slemminger, og at anmelderen fikk den først helt på slutten av spillet, og da hadde han gjort masse ekstra sideoppdrag Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg HÅPER VIRKLIG at det blir mindre skyting, det jeg håper på er noen VELDIG GODE action brett der man bare DREPER NOEN FÅ. Mist beste eksempel er 3 brett fra Mafia 1, Første er når du er på et hore hus du skal sprenge, det er under 10 stykker som har våpen der, tror faktisk det bare er 6 eller 7, like vel er det drit bra, fordi det er overaskende vansklig selv med bare 6 fiender, Et senere mission raner du en bank, igjen 5-7 folk å skyte med atmosfæren er briljant. Og et annet mission med perfekt atmosfære er når man er ved en gård utpå landet igjen bare et fåtall å drepe. Det er det jeg håper på i La Noire 5-10 stykker er egentlig for mye det også. Sånt ville skapt avisoverskrifter, mildt sagt. Leste i en anmeldelse at det er en achievement for å drepe 100 slemminger, og at anmelderen fikk den først helt på slutten av spillet, og da hadde han gjort masse ekstra sideoppdrag Høres ut som en grei forbedring. 100 drap er vel mye å håpe på for en etterforsker i virkeligheten, men som sagt, en grei forbedring. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Her er en bra video fra Kotaku som viser hvorfor LA Noire IKKE er som GTA4! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Fra denne videoen ser det ut som ble blir litt vel mye skyting. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ut fra det jeg har sett av dette så kan man bruke skytevåpen når spillet tillater det uansett og mye mer fokus på å løse saker. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) http://kotaku.com/5802203/14-minutes-of-la-noires-unexpected-thrills I need 14 minutes of your time. I'd like just 14 minutes to show you how L.A. Noire, an extraordinary and unconventional interactive detective thriller, plays. kuuuult Endret 20. mai 2011 av nipton Lenke til kommentar
Anders941017 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Folk som stiller slike spørsmål burde virkelig undersøke mer på spillsider som skriver artikler om betatester av kommende spill og slikt. Ikke la det at det er samme utvikler få dere til å trekke linjer til at dette kommer til å bli GTA a ´la 1947. Kanskje dere kunne sett trailere på youtube og gameplay? Gamereactor.no er et bra sted å starte hvis du vil vite mer om kommende spill, de gir også ut et gratisbald man kan hente i butikkene hver måned, masse bra stoff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå