Quantium Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har hørt at menn har to hull på penis hodet, men også at man kun har ett hull. Hva er egentlig " normalt "? Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 1 er normalt, men 2 er ikke helt uvanlig. Om du har to hull kan det sannsynligvis fikses ganske greit om du kontakter fastlegen din. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Tenkte du at vi har et hull, men 2 "rør", en for urin, en for sæd? Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Her hører jeg både to hull på penishodet og to " rør" Lenke til kommentar
Populært innlegg satchman Skrevet 4. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. mai 2011 Jo flere jo bedre. Men et holder egentlig i massevis. 13 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Her hører jeg både to hull på penishodet og to " rør" Det normale er ett rør inni penisen, som resulterer i en utgang. Både sperm og urin må gjennom det røret for å komme ut, så det røret har normalt sett to innganger og en utgang, der utgangen er det hullet du kan se. Det er derimot ikke unormalt og feil å ha to hull, selv om det ikke er vanlig. Har du to hull og det er ett problem, kan du gå til legen med det, og mest sannsynlig få det fikset. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 6. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. mai 2011 Aldri hørt om to hull Ikke jeg heller. Men tenk deg triksa man kan gjøre på fylla da. På inn på dassen på pøbben stille seg midt mellom to urinaler. Pisse i dem begge. 14 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Har 3 hull jeg.. trodde alltid det var vanlig men hva er egentlig vanlig nå om dagen? Ville ikke tenkt på det Om du har 1 eller 4 hull er samme fett, du er den du er! Endret 6. mai 2011 av Overdox Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 jeg og en vennegjeng diskuterte nemmelig dette, og da var den en som sa at han hadde et hull i slapp tilstad, og i erigert tilstand to hull, eller iallefall noe som ligner på ett hull. han sa i tillegg at når den var slapp, så hadde han ett hull, og noe som lignet på en strek :S Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Googlet litt om dette nå. Viser seg at 1 av 1000 har mer en ett hull på penis så det er en relativt "vanlig" defekt. Som regel er det visst genetisk. Lenke til kommentar
stunn Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Det normale og det som de fleste har er 1 hull. Ut der kommer det sæd og urin. ( gled deg ) xD Men det er sikkert mange som også har 2. Det kommer sæd og urin ut det samme hullet, om du lurte. Håper dette var til hjelp. God Helg. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Gud. Det er så mange tråder på seksualitetforumet jeg angrer på at jeg har klikket meg inn på. 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Har hørt om folk med 2 peniser, men aldri om folk 1 penis og 2 hull. Lenke til kommentar
stunn Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Gud. Det er så mange tråder på seksualitetforumet jeg angrer på at jeg har klikket meg inn på. Tihi, jeg foretrekker sexualitet trådene, de er mest spennende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg