CCola Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hei! Husker dette spillet fra min gylne ungdom! Fotballspill noe ala Championship Manager (bare myyyye enklere) - Diskettstørrelse - I kampene var det et tidsur oppe i midten - Ikke fullscreen, bare en liten del av skjermen - Spillerne hadde bare en "rating", usikker på hvor høyt denne skalaen gikk (kompisene mine mener denne gikk til over 400) - Ratingen økte også etterhvert som man spilte - Syntes også vi husker at man kunne kjøpe spillere og gi dem lønn. - Kampene foregikk av seg selv, uten skrift, fikk bare opp spillernes navn når det ble scoringer (ene kompisen min mener også at det var svart bakgrunn i kampene) - Kjørte spiller i Windows - Før kamp skulle man sette penger på et eller annet - N. Forest/Everton var mektige i denne tiden! Ha! Tidenes forklaring, håper dere skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg fant, jeg fant!! Men jeg fikk selvfølgelig ikke spilt det siden jeg har 64-bit.. Prøvd med alle kompabiliteter, samt DOSBox... Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette til? :-) Og ja, spillet het WFM - World Football Manager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå