themen Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hei. Det er lure på er. Eg er med i et guild men eg vil leave det guild å jone et annet guild får det er nesten ikke folk i det kansje 3-6 som er på loga på en gang og det er litt lite synest eg. Eg har kjøpt tabard og 2 lvl ting. mister eg det vis eg leave? noen som vet det? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 vet ikke ka du mener med 2 lvl ting, men tabarden beholder du i værtfall, den forandrer bare logo etter guilden du er i, regner med det samme går for den 2 lvl tingen du snakker om man pleier ikke miste noe når man leaver en guild så vidt jeg vet om. Lenke til kommentar
themen Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 vet ikke ka du mener med 2 lvl ting, men tabarden beholder du i værtfall, den forandrer bare logo etter guilden du er i, regner med det samme går for den 2 lvl tingen du snakker om man pleier ikke miste noe når man leaver en guild så vidt jeg vet om. hehe sry skal forklare litt bedre. Inherited Cape of the Black Baron heter det eg snakker om. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ja, du kan fortsatt beholde de, og bruke de. Lenke til kommentar
themen Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Ja, du kan fortsatt beholde de, og bruke de. Takk:) det er bra:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå