Rolfyboy Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hallo, jeg har snart konfimasjon og da har jeg tenkt til å bruke litt penger på en gaming-PC. Jeg har allerede "lagd" en på komplett.no men er enda ikke sikker på hvor dyr en gaming pc burde være når jeg skal spille "WoW, CS og MW2" på maks! Her er den jeg har lagd, men ville blitt glad om noen kunne gi meg noen tips eller forandre på oppsettet mitt så det blir bedre/billiger men like bra. Kan bruke 15tusen KR på PCen. Hovedkort Prosessor SSD HDD Lydkort Skjermkort RAM Kabinet Oprativsystem Skjerm CPU kjøler Værsåsnill hjelp meg Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Anbefaler sterkt at du bytter plattform til Intel Sandy Bridge. De er mye bedre til gaming og alt annet for den saks skyld. Lenke til kommentar
Rolfyboy Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Hmm.. Du har kanskje rett i det, men AMD er billigere? (prosessor og hovedkort) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Se på den første posten her i forumet. Black Refinery vil ta alle spill du nevner uten noen problemer. Lenke til kommentar
Rolfyboy Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Se på den første posten her i forumet. Black Refinery vil ta alle spill du nevner uten noen problemer. Takk! ^^skal ta en ta en titt på den nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå