Skjeggape Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg skal iløpet av sommeren "under kniven" for å rette en eller flere muskler bak øyet mitt. Dette for å rette opp skjelingen jeg har. Lurer derfor på om noen andre har gått gjennom det samme, som kan gi meg en kort gjennomgang av hvordan det foregår. Blir uansett deilig å endelig etter 10 år å kunne slippe å gå med briller Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Ingen? Ingen som en gang kjenner noen andre som har gjort det? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 http://nhi.no/foreldre-og-barn/barn/sykdommer/skjeling-3590.html Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Det er vel kanskje ikke så vanlig å ta slike operasjoner. Kan ikke være mange som har tatt slik operasjon da. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Det var bra beskrevet i link som ble postet her. Takker! Gleder meg som ei unge, blir jo nesten som å bli født på nytt, haha Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Er dette en feil på øyet, eller er dette en alternativ måte istedenfor laser? Skjønner godt at du gleder deg ! Har selv -1,noe på begge øynene, og selv dette lille irriterrer meg av og til ekstremt mye! Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Er en skjevhet på hornhinnen(e?), som gradvis forverret seg for meg i begynnelsen av tenåra (jeg er 23 år neste måned). Var hos en synsklinikk i larvik denne uka, som da konkluderte med at jeg kunne ta en korrigering av synet, og dermed bli kvitt brillene. Laser var intet alternativ, kun å bruke god gammeldags sykehusbesøk med bedøvelse og et raskt inngrep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå