Ardenus Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg er også 19 år, blir 20 i november og er fortsatt jomfru. Jeg forstår hvordan du føler deg og det er dritt det skal jeg være helt ærlig. Jeg har selv hatt mange sjangser som jeg bare ha nekta, fordi jeg er usikker og jeg er redd vis du skjønner hva jeg mener. Jeg har kommet til et punkt der hvor jeg tør ikke å ha forhold er hjemme nesten hele tiden, har blitt usosial siden mener at det er ikke en gutt for meg der ute. Siden jeg aldri har gjort det så har jeg mange gutte venner som bare tenker på sex hele tiden som har gjort meg til å trekke meg enda mer unna. Jeg vil finne en gutt som ikke stresser å ha det med en gang. Få meg til å føle meg konfortabel, trygg da er det en mulighet for at jeg kommer til å ha det, da er jeg ikke redd lenger. Det er litt vanskelig å forklare, men det jeg prøver å forklare er det er ikke vits i å stresse med å ha det, siden faller du for en feil person så kommer du etter hvert til å bli komplisert og begynne å trekke deg unna folk.. Har noen råd til meg om det lille jeg har skrevet vær så snill å si din mening:D Du må nok bare hoppe i det og bli kjent med folk, så får du heller luke ut de som er useriøse og vil bare pule deg, det er nok mange som bare vil 1 ting og ødelegger for oss andre som vil noe mere. Aldri farlig å prate med folk, så hva har du å tape? Lenke til kommentar
lady14 Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Heisann forum, Hver gang jeg leser om folk som mister jomfrudommen rundt 16 og tidligere blir jeg veldig deppa. Det føles ut som jeg har gått glipp av noe, selv når alle loddene var på min side da. Når jeg var 16 hadde jeg mange sjangser, men var aldri modig nok til å ta dem. Det er frustrerende og tenke på hver dag. Jeg forstår heller ikke hvorfor, jeg er attraktiv, smart og morsom. Iallfall etter hva jeg har hørt - Hvorfor har alle rundt meg klart seg, men ikke jeg? Jeg trenger råd, har flyttet til Oslo og skal begynne på tredje vidregående. Hvordan skal jeg klare dette uten noen bekjente? Jeg vet det må skje snart, klarer ikke å holde ut lengre. Jeg har så mye kjærlighet å gi men ingen mottakere. Alt jeg har drømt om siden jeg først startet med puberteten er å elske en annen. Postet av anonym: 2f67b71d4c45347521421d60f33548e0 Jeg tror ikke at du er den eneste, det er bra at man kan vente litt.Syntes det er veldig flott. Lenke til kommentar
Ænonym Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Ikke stress med å ha sex for første gang! Gjør det når du føler deg helt sikker på at du har funnet den "riktige". Da blir det mest sannsynlig mer spesielt også! Jeg for min del har hatt sex med tre forskjellige og det er noe jeg gjerne skulle vært for uten!! Hilsen gutt 20 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) Heisann forum, Hver gang jeg leser om folk som mister jomfrudommen rundt 16 og tidligere blir jeg veldig deppa. Det føles ut som jeg har gått glipp av noe, selv når alle loddene var på min side da. Når jeg var 16 hadde jeg mange sjangser, men var aldri modig nok til å ta dem. Det er frustrerende og tenke på hver dag. Jeg forstår heller ikke hvorfor, jeg er attraktiv, smart og morsom. Iallfall etter hva jeg har hørt - Hvorfor har alle rundt meg klart seg, men ikke jeg? Jeg trenger råd, har flyttet til Oslo og skal begynne på tredje vidregående. Hvordan skal jeg klare dette uten noen bekjente? Jeg vet det må skje snart, klarer ikke å holde ut lengre. Jeg har så mye kjærlighet å gi men ingen mottakere. Alt jeg har drømt om siden jeg først startet med puberteten er å elske en annen. Postet av anonym: 2f67b71d4c45347521421d60f33548e0 Har ikke lest gjennom alle postene her så det er sagt. Jenter liker at mannen tar initiativet. hvordan er du når du er blant jenter? Er du selvsikker eller mer den sjenerte typen? kan jo også være det at du er flau for at du enda er jomfru, og derfor kan trekke deg litt tilbake når det oppstår en mulighet. Om det er tilfelle så bare hopp i det, ikke tenk på at du ikke har erfaring osv, er ikke noe hokuspokus Ta en tur på byen, ta med deg en wingman så blir det sex på 123 Edit: ser nå det er noen som har postet på ett gammelt innlegg her. regner med TS har fått slangen ut av buret nå Endret 18. november 2015 av Grievdus Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Tråd fra 2011, jeg antar at TS har fått seg noe siden den tid 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. november 2015 Forfatter Del Skrevet 19. november 2015 Ikke stress med å ha sex for første gang! Gjør det når du føler deg helt sikker på at du har funnet den "riktige". Da blir det mest sannsynlig mer spesielt også! Jeg for min del har hatt sex med tre forskjellige og det er noe jeg gjerne skulle vært for uten!! Hilsen gutt 20 Dette her er jeg faktisk uenig i. Slapp heller av og gjør det akkurat når du føler for det. Hvis du har latt det bygge seg opp til en svær greie, vil jeg faktisk råde til å bare få det unnagjort så fort som mulig. Hvis du skal gå og "vente på den rette" samtidig som du har angst og komplekser knyttet til dette her, så ender du opp som en 40 år gammel jomfru. Anonymous poster hash: cbd28...9db Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg