vikingkylling Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg driver nå og installerer Titan Quest for n'te gang, og denne gangen har jeg tenkt å gå gjennom det. Akkurat som de forrige fem, seks gangene jeg installerte det. I den forbindelse kunne jeg tenkt meg noen bra mods for å gjøre det litt morsommere, så er det noen som har noen å anbefale? Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Tja, er jo litt lettere å laste ned en mod enn å laste ned en kamerat eller flere. Jeg fant noen mods, men de fleste er TCs eller bare justeringer som gir oss unlimited potion stacks og så videre. Ikke noe altfor brukbart. Men jeg fikk et litt uventet problem. Da jeg startet fikk kunne jeg ikke bevege musen. Måtte slå over til Windows mode, men da ser jeg bare ca to tredeler av skjermen. Etter mye slit slettet jeg hele greia igjen, så denne tråden kan stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå