Ruskeladd Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har et problem. Jeg sliter med å rette fokuset mitt mot de jentene jeg er i et forhold med. Så fort jeg får meg en kjæreste, så øker sexlysten min betraktelig, og jeg ser plutselig attraktive jenter overalt! Det spiller ingen rolle hvor glad jeg er i kjæresten min, eller hvor perfekte vi er for hverandre. Så fort jeg er i et fast forhold, så lengter jeg etter andre, samtidig som jeg verdsetter forholdet. Dette er problematisk av flere grunner. For det første, så er jeg ikke i stand til å være utro. Jeg ville druknet i dårlig samvittighet om jeg så mye som prøvde på det. For det andre, så er ikke one-night-stands nok for meg. Det kan funke en gang i blant, for å bygge opp egoet mitt, men jeg vil stort sett ha sex mye mer enn én gang. For det tredje, så er jeg ikke flink nok til å finne "venner med fordeler". Og det virker som at de jentene som er positive til slikt, sjeldent er jenter jeg blir betatt av. Jeg ønsker å forplikte meg, fordi det ligger i min natur. Jeg ønsker å være en perfekt kjæreste og en gentleman. Og jeg må si jeg får det til ganske bra også! Men selv om hodet(og det meste av hjertet) blir fornøyd når jeg får til dette, så er det fortsatt et "villdyr" inni meg, som bare ønsker å få så mange damer som mulig til sengs! Jeg er foreløpig i et bra forhold. Det beste jeg har vært i, faktisk! Selv om jeg lengter etter andre jenter, så er det ikke like ille som det var før. Det jeg derimot frykter, er at tiden bare spiller et puss med meg. Hva om dette villdyret i meg, først våkner opp en gang i fremtiden. Når jeg er gift og har barn, for eksempel! Hva gjør jeg da? Bryter jeg alle mine ideologier og tyr til utroskap? Foreslår jeg et åpent ekteskap? Blir jeg og kona "swingers"? Skilles vi? For å være ærlig, så aner jeg ikke hvordan dette villdyret kan "temmes". Jeg har iallefall ingen planer om å ende det forholdet jeg er i nå. Men jeg prøver å tenke litt fremover. Hvis dette forholdet ender, hvordan burde jeg gå videre? Slik jeg ser det, så har jeg to muligheter: 1. Fortsette i samme spor som vanlig, og satse på at tiden gjør jobben sin, og at villdyret dør ut. 2. Forandre personlighet og feie over alle jenter jeg kan, helt til jeg går lei og føler meg tom innvendig. -- Er det noen andre som har samme problem? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Tror alle menn har samme problem Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Ville gått for alternativ 2. Da sårer du ingen og du får det du vil ha. Du nevner ikke hvor gammel du er, ikke at det spiller så veldig stor rolle. Ifra mitt synspunkt hvertfall så kan man ikke få i pose og sekk, du må velge en av delene. Endret 4. mai 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det kan vel virke som at du ikke er klar for et fast forhold, så alternativ 2 virker ikke så dumt. Ligg rundt til du blir lei. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg tror rett og slett du ikke har godt av selvtillitsboosten du får av å være i et forhold Hvis jeg tolker alle opplysningene rett. Derfor ville jeg satset på 1, også fordi du sier at du ikke ville klart å være utro. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Tror alle menn har samme problem Jeg tror ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå