protoneedhelp Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har lyst til å ta opp et studielån. Jeg er 17 år og går på 1. året på videregående. takk på forhånd Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ta kontakt med lånekassen. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har lyst til å ta opp et studielån. Jeg er 17 år og går på 1. året på videregående. takk på forhånd Du kan gjøre det i løpet av sommeren gjennom lånekassen sine nettsider. www.lanekassen.no Du vil da få et gjeldsbrev som du henter på skolen som du og foreldrene dine på signere og sende tilbake. Legg merke til at hvis foreldrene dine tjener over en viss sum vil du ikke få støtte fra Lånekassen. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Men han kan vel også gjøre det nå på våren for vår semesteret ? Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Men han kan vel også gjøre det nå på våren for vår semesteret ? Fristen gikk ut 15. mars for vårsemesteret 2011. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg har lyst til å ta opp et studielån. Jeg er 17 år og går på 1. året på videregående. takk på forhånd Du kan gjøre det i løpet av sommeren gjennom lånekassen sine nettsider. www.lanekassen.no Du vil da få et gjeldsbrev som du henter på skolen som du og foreldrene dine på signere og sende tilbake. Legg merke til at hvis foreldrene dine tjener over en viss sum vil du ikke få støtte fra Lånekassen. Jeg tenker ikke på stipend, men lån stipend har jeg fått Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Men han kan vel også gjøre det nå på våren for vår semesteret ? Fristen gikk ut 15. mars for vårsemesteret 2011. Åja, hehe. Tenkte ikke på det. Da må du nok vente til neste år, eller ta lån andre steder en lånekassen- Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Såvidt jeg vet kan man vell ikke ta lån fra lånekassen før man tar høyere utdanning Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg har lyst til å ta opp et studielån. Jeg er 17 år og går på 1. året på videregående. takk på forhånd Du kan gjøre det i løpet av sommeren gjennom lånekassen sine nettsider. www.lanekassen.no Du vil da få et gjeldsbrev som du henter på skolen som du og foreldrene dine på signere og sende tilbake. Legg merke til at hvis foreldrene dine tjener over en viss sum vil du ikke få støtte fra Lånekassen. Jeg tenker ikke på stipend, men lån stipend har jeg fått Lån på videregående er behovsprøvd. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Såvidt jeg vet kan man vell ikke ta lån fra lånekassen før man tar høyere utdanning Jo, men er ikke mye man kan få. Tror det er opp til 13k Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Men søknadene for høsten kan sendes inn nå. := Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Men søknadene for høsten kan sendes inn nå. := Sikker ? Jeg mener man ikke kan søke før inntaket til neste års skole er ferdig ??? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg har levert søknad, men det er jo en fordel at du vet hva du skal gå på da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå