Santar Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) It has begun. Bioware skriver på spillets Facebook side at Mass Effect 3 nå kommer ut i løpet av de tre første månedene i 2012. Opprinnelig skulle spillet komme ut i siste kvartal i år. Synd for dem som ventet veldig på spillet, men om dette betyr at vi ikke får et rushet spill som Dragon Age 2 så er det jo bare bra. Kjenner jeg spillindustrien rett er dette nok bare starten på utsettelsene av tittler som kommer mot slutten av året. Mon tro hva neste blir. De skulle lært seg å vente med å annonsere datoer til de er mer sikkre på å nå dem. Kilde Endret 4. mai 2011 av Santar Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Veldig dumt da ME3 er et av spillene jeg så mest frem til i 2011. Men samtidig er det tross alt bedre at de utsetter det for å få det ferdig enn at de skal slippe det for tidlig med bugs og andre problemer. Og så lenge Skyrim kommer den 11.11.11 er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå