Erochian Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Tenkte jeg skulle kose meg litt med minecraft, og legge inn noen plugins som gjorde livet litt enklere for en aktiv gruve/byggearbeider. Tok en titt på mc.pwegoable.com, og fant straks ut at her var det større krefter i sving, og jeg fant også ut at de brukte bukkit. Men hvilke plug-ins er greit å ha, og hvordan kan jeg få mine allerede eksisterende til å funke? Mine plug-ins nå: Guestprev Compass (teleportering) Gravelclay Paintingswitch Simplefall Whichmob Wolfspawn Worldedit Mye av problemene ligger i Guestprev. Godt mulig jeg har misforstått, eller blandet det med noe annet, men har skjønt såpass at det har et system for å skille mellom gjester og faste brukere. Hvordan legger man til rettighetene til spillerene? F.eks, jeg vil ha administrator rettigheter. Men skal guestprev også la deg få uendelig med blokker? Om ikke, hvilken plug-in kan gjøre dette? Om jeg har beskrevet problemstillingen dårlig, vær vennlig å opplys om det, så skal jeg prøve å forklare bedre. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Finnes egen tråd for server spørsmål: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1342326 Angånde spørsmålet mangler du en Permissions for å velge hvem har hva rettigheter. Kan eventuelt være at pluginen har egen Permission. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Ta deg tid til å lese på forumet, der du lastet ned pluginsa, ossen du får de til å fungere, eller så er google og youtube bra alternativer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå