Gnurk! Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hei jeg *******-a et program nylig, som jeg da ***** på med daemon tools og tenkte å installere.... dette var ikke så enkelt som jeg trodde likeve... (programmet: et spill kalt TA: Kingdoms) versjonen er helt grei og funker for andre... det som skjer: jeg går inn på "cd'n" derfra starter "autorun.exe" som adminstrator (jeg har testa med å kjøre i kompatibilitetsmodus og) setup.exe starter fint og derfra trykket jeg install, derfra får jeg et lite load (timeglass på musa) etterfulgt av absolutt ingenting.... tenkte jeg skulle høre om noen her har opplevd dette? og om dere har noen tips? og vær så snill, plz ikke kast bort tiden på å si slik som "skaff w7" etc... jeg er klar over at d er den generelle meningen allerede Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Er dette et program du har lasta ned, eller kjøpt? Sannsynligvis er det en korrupt versjon, og du må laste ned på nytt. Hvis du har kjøpt den, er det noe annet som er galt og man kan begynne å feilsøke... Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Er det dette spillet? Total Annihilation: Kingdoms I så fall om du har 64 bits operativsystem, å kjøre 16 bits kode er ikke enkelt. Dosbox hjelper i noen tilfeller, men muligens ikke her? Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Aah... er det så gammelt? LMH1 har rett, du må sannsynligvis kjøre dette gjennom en emulator som dosbox eller en virituell maskin med VMware og windows 98. Trodde det var snakk om et nytt spill da du nevnte "deamon tools" siden de fleste eldre spill kan installeres uten cd rom uansett.... Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 jepp det er kingdoms, og nedlasta da vi kjørte d på min storebrors pc back in the old days, så kjørte det flott... (windows xp) men vi brukte ikke dosbox da... :o men skal google "how to run games in dosbox" og se om jeg får testet takk Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 dosbox tingen funket ikke, men en kompis som vistnok hadde hatt samme problem gjorde noen få endringer i kjørekoden ( jeg har ikke no clue) men d funker nå wuuuhuuu ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå