Gå til innhold

Hvordan kopiere et skjema / mal fra en pdf fil?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en PDF fil, med en modell / mal av et "skjema" som jeg veldig gjerne skulle bare kopiert ut og limt i word, isteden for å bruke en time på å lage den manuelt, men hvordan gjøres dette enkelt og gratis? Screenshot er jo utelukket, etter som jeg faktisk vil bruke denne malen og skrive ting på den. Er liksom ikke interresert i å bruke 70++ dollar for å kopiere en liten mal fra et dokument :S(sikter til de syke editor programene som bare SELGES).

takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har en PDF fil, med en modell / mal av et "skjema" som jeg veldig gjerne skulle bare kopiert ut og limt i word, isteden for å bruke en time på å lage den manuelt, men hvordan gjøres dette enkelt og gratis? Screenshot er jo utelukket, etter som jeg faktisk vil bruke denne malen og skrive ting på den. Er liksom ikke interresert i å bruke 70++ dollar for å kopiere en liten mal fra et dokument :S(sikter til de syke editor programene som bare SELGES).

takker for svar.

Det du sier her faller på sin egen urimelighet. Du har jo allerede anskaffet deg et "sykt editor-program som bare selges". Word har aldri vært gratis og kommer heller aldri til å bli det.

Lenke til kommentar

Ok, det er greit men du opplyste jo heller ikke om din gratise lisens da.

Men uansett: Jeg tviler meget sterkt på at du finner noe sånt no gratis. Dette er veldig spesialiserte program som tar sikte mot folk som kanskje mottar 10 eller flere sånne filer om dagen. Da vil det lønne seg i lengden.

For din del kommer du nok best ut av det ved å lage et nytt manuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...