adale Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Men hvorfor er det stor tilbakelevering av denne i USA i forhold til iPAD? http://news.cnet.com/8301-13579_3-20030211-37.html Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Men hvorfor er det stor tilbakelevering av denne i USA i forhold til iPAD? http://news.cnet.com/8301-13579_3-20030211-37.html Kanskje fordi USA er ett mainstream land som alltid følger etter den foran seg og kysser apple i brunøye? Nei, ikke vet jeg. Kan jo være litt størrelsen og grensesnittet på førstegenerasjonen med galaxy tab det er noe galt med. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Da har Komplett lagt ut Samsung Galaxy Tab 10.1 på nett siden deres. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=631206 Min er bestilt, denne har jeg og kona ønsket oss siden den ble lansert. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Sto liksom så lite utdypet om det var wifi eller 3g Lenke til kommentar
Funkhouser Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 *Rooter telefonen for å slette det ferdiginstallerte verdiløse OS-skallet og tilleggsprogrammene* *Bricker den fordi builden er ustabil* *Null reklamasjonsrett* Android er framtiden, dere. Dette kunne du, gitt. Lenke til kommentar
Funkhouser Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Da har Komplett lagt ut Samsung Galaxy Tab 10.1 på nett siden deres. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=631206 Min er bestilt, denne har jeg og kona ønsket oss siden den ble lansert. Men er dette 3G? Har vanskelig for å tro at bare WiFi kommer på hele 5000, når iPad 2 ligger på over 1000 kroner mindre. Lenke til kommentar
Funkhouser Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Men hvorfor er det stor tilbakelevering av denne i USA i forhold til iPAD? http://news.cnet.com/8301-13579_3-20030211-37.html Kan vel være fordi Galaxy Tab ble levert med noe av det minst gjennomførte firmwaren noensinne. Hakkete og generelt frustrerende i alle ledd, i STOR kontrast til iPad som føles responsiv, kjapp og generelt polert. Til tross for at størrelsen, maskinvaren og den praktiske nytteverdien av tableten i utgangspunktet var perfekt for mange så kan jeg ikke skjønne at Samsung ville stå for det pisset de leverte hva firmware angår, som jo er en "relativt" stor del av brukeropplevelsen. Men etter Galaxy S (første firmwaren, android 2.1) så skjønner man vel kanskje at dette ikke har vært Samsung sin sterke side. Man får håpe de lar Google ta seg av den biten på 10.1, så kan de fokusere på det de kan. Hardware. Endret 10. mai 2011 av beinsvein 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Da har Komplett lagt ut Samsung Galaxy Tab 10.1 på nett siden deres. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=631206 Min er bestilt, denne har jeg og kona ønsket oss siden den ble lansert. Men er dette 3G? Har vanskelig for å tro at bare WiFi kommer på hele 5000, når iPad 2 ligger på over 1000 kroner mindre. Er nok 3G. Ser 10.1 32GB 3G har blitt annonsert til 6000. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Men er dette 3G? Har vanskelig for å tro at bare WiFi kommer på hele 5000, når iPad 2 ligger på over 1000 kroner mindre. Er vel det, samt friheten, flash og litt annet som gjør det koster mer. Med "don't contain yourself"-markedsføringen er det et stikk i siden til Apple. Galaxy i navn er vel også det, indikere at her har man friheten ("en hel galakse") man må jailbreake seg til å nærme seg hos konkurrenten. En annen populær er denne med tastaturtilbehør: https://prisguiden.no/produkt/asus-eee-pad-transformer-mdocking-143421 Ser vi på pris min-max, så er Apple en av prispresserne. Helt annen strategi det enn hva de gjør angående bærbare og stasjonære. De satser nok hardt på å beholde sin dominans. Uansett bra for oss forbrukere. Regner med 10.1 er endel billigere når lanseringsdatoen nærmer seg. Men det er nok av alternativer, dessverre hører vi ikke så mye om andre enn Samsung og Apple for tiden. Lenke til kommentar
Funkhouser Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Klarte ikke å dy meg, måtte forhåndsbestille den (10.1). En tusenlapp ekstra er verd det for å kunne holde seg til Android, får bare håpe utviklerne kommer etter til 3.0, for på softwarefronten er iPad i særklasse. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg er på nippet til å bestille meg 16GB versjonen selv men vil ha det svart på hvitt at det er 3G først ... Litt surt å ende opp med en versjon med kun WIFI til 5 høvdinger Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Har ønsket meg denne siden første versjon. Så kom den nye versjonen og jeg ble utrolig gira. Men så fikk jeg vite dette med samsung TouchWiz UX. Ikke det jeg hadde ønsket. Og når jeg så Samsung Galaxy Tab 10.1 Google I/O Limited Edition blir ikke gleden den samme med å kjøpe denne. Men man har jo ikke så mye valg. Uansett var den utrolig heftig i hvit og med android logoer over hele baksiden. Også kommer den med ren Android 3,0/3,1. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Har ønsket meg denne siden første versjon. Så kom den nye versjonen og jeg ble utrolig gira. Men så fikk jeg vite dette med samsung TouchWiz UX. Ikke det jeg hadde ønsket. Skulle ikke 10.1 tablet utgaven være uten Touchwiz? Mener å ha lest en plass at det var 8.9 som skulle ha Touchwiz, og at 10.1 skulle være Google experience, altså uten noen form for tukling fra Samsung. Men uansett min er bestilt og slik blir det, Ipad 2 er helt uaktuelt, ettersom jeg har brukt Android telefon fra Samsung det siste året, og jeg er strålende fornøyd, selv om det gikk litt tregt i starten med oppdateringer til telefonen. Men nå virker den helt perfekt. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Sto liksom så lite utdypet om det var wifi eller 3g Det er begge deler. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Sto liksom så lite utdypet om det var wifi eller 3g Det er begge deler. Så dette er med begge deler? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Sto liksom så lite utdypet om det var wifi eller 3g Det er begge deler. Så dette er med begge deler? 1 Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Skulle ikke wifi utgaven komme først? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg tror jeg skal vente til uti Juni med å bestille kun for å ha det 250% svart på hvitt ... Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hvordan fungerer Samsung taben på Fb og spillene der? Siden den har flashstøtte bør vel det fungere bra? Støtter den alle type nettlesere? Jeg har ingen erfaring med nettbrett, men vurderer å bytte ut en bærbar med denne. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Nettbrettet er jo som en helt normal smartfon bare større og ... vel, mer tilpasset. Har ikke testa farmville og slikt dritt på face men FB generelt funker bra på Android Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg