fjarle Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Vi har fått se på verdens tynneste nettbrett. Les mer Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Kan vi regne med en test av akkurat dette brettet, eller venter dere til lansering? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Blir vel et nettbrett bra Samsung da istedet for et fra apple. Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Tror ikke 100% dette blir uten touchwiz, fordi engagdet og andre nettsider har skrevet om du vil ha touchwiz instalerer du det ved første boot, om ikke kjører den av 100% honeycomb. Blir nok å kjøpe denne og gs2 . Endret 4. mai 2011 av johnd2407 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Blir vel et nettbrett bra Samsung da istedet for et fra apple. To på den! Dette var fine saker. Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg er neppe noen stor Apple-fan, men om denne koster MER enn tilsvarende iPad, er det faktisk ingen tvil om at jeg hadde valgt et eplebrett 2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 5000 og oppover DET kan jeg leve med! Trenger bare 16GB når det er mulighet for microSD Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Khaffner: Det er foreløpig ikke så mange slike i Norge, og det er snakk om en svært tidlig utgave vi her har sett på. Fullverdig test må vi nok vente med til det ferdige produktet er enda litt nærmere del_diablo: Det er foreløpig vanskelig å si i antall timer, men det er et voldsomt stort batteri som sitter i dette nettbrettet - nesten 7000 mAh, så det tyder nå på at batteritiden kan bli helt ok. bellduck: Rundt 5000 dreier seg om utgaven med 3G, og iPad med 3G starter omlag i samme område. Det var snakk om at ren Wi-Fi utgave ville lande rundtom 4500. Prisene er uansett ikke skrevet i stein ennå, så mye kan skje på en måned-halvannen. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 del_diablo: Det er foreløpig vanskelig å si i antall timer, men det er et voldsomt stort batteri som sitter i dette nettbrettet - nesten 7000 mAh, så det tyder nå på at batteritiden kan bli helt ok. 6860 mah er vel omtrent det samme som i xoom og iPad... Skal jeg forstå artikkelen slik at dere nå har fått sett på en ny oppdatert utgave av tab 10.1? For da den ble annonsert tidligere i år leste jeg flere steder at den ville komme uten hdmi. Ellers er nok det største spørsmålstegnet ved denne hvordan softwaren blir. Den bør nesten være mer stabil enn xoom var ved lansering. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg stusser over hvor informasjon om at det er Exynos systembrikke i denne Tab'en. Jeg har kun hørt om Tegra 2, ikke noe annet. Anyone? Fra artikkelen. Med Samsungs tokjerners systembrikke, Exynos, skal nettbrettet være raskt nok for de fleste typer bruk. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 EirikLF: iPad og Xoom har da også noen av de største batteriene som sitter i nettbrett. Vi har sett langt mindre i flere andre modeller. Den har ikke innebygget HDMI-utgang, men via samme overgangskabel som brukes sammen med Galaxy S II kan den vise full HD via HDMI. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Frister veldig, men det spørs hvilket Android-nettbrett som blir valgt til sommeren. Heldigvis litt priskrig her nå, med så mange nettbrett ute på markedet. Vekt og tykkelse er noe av det mest vesentlige, forrige Galaxy Tab er for tjukk. Skal bli artig å skreddersy egne apps og se hva annet som dukker opp. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Når du står opp om morgningen så kan du få overblikk over følgene av å se på en honeycomb tablet: Avtaler for dagen Kalender Nyheter E-post Sosiale medier Været Favorittkontaktene (google talk osv) Start dine spillelister med musikk med et trykk på startskjermen! Notater Når du står opp om morgningen så kan du få overblikk over følgene av å se på en iPad tablet: ? 4 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 - Alle applikasjonene og snarveiene du blir tvunget til å ha der fordi du ikke kan slette de. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Når du står opp om morgningen så kan du få overblikk over følgene av å se på en honeycomb tablet: Avtaler for dagen Kalender Nyheter E-post Sosiale medier Været Favorittkontaktene (google talk osv) Start dine spillelister med musikk med et trykk på startskjermen! Notater Når du står opp om morgningen så kan du få overblikk over følgene av å se på en iPad tablet: ? Klokka Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Tok meg den frihet å justere innlegget ditt litt slik at det er mer i tråd med realitetene slik vi kjenner dem... :!: Når du står opp om morgenen og har restartet tab'en for nte gang så kan du kanskje få et overblikk over følgende av å se på en honeycomb tablet dersom ikke alt har hengt seg igjen og/eller den er i ferd med å restarte nok en gang: snip Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Tok meg den frihet å justere innlegget ditt litt slik at det er mer i tråd med realitetene slik vi kjenner dem... :!: Når du står opp om morgenen og har restartet tab'en for nte gang så kan du kanskje få et overblikk over følgende av å se på en honeycomb tablet dersom ikke alt har hengt seg igjen og/eller den er i ferd med å restarte nok en gang: snip Jeg har aldri hørt at dette har vært et problem med noen honeycomb tableter..? Har du selv problem med at din honeycomb tablet må restartes om morgenen? Endret 4. mai 2011 av Gjest Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 iPad kan dra dit der pepperen gror for min del og de apple-fan boys og andre folk med lite konstruktive som blant annet kommer med utsagn der de også påstår at det er en blåkopi kan dra LITT lenger! anyway...jeg driter i prisen, for den kommer ikke til å skille seg så forferdelig mye ut uansett, og dessuten (etter å ha sett utallige previews...etc videoer), så har Samsung Galaxy 8.9 og 10.1 så mye funksjonalitet, widgets og "bruker tilpasninger" at Apple blir som å leke med legoklosser i forhold... er det noen som er uenig med meg om dette så driter jeg i dere også! no offence, men sånn er det bare... peace out! Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Stool Sample. Galaxy Tab 10.1 in your face. "Smooth as silk, No lagg or problems" Endret 4. mai 2011 av KjellGu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg