Gå til innhold

Uncharted DF fryser? - LØST

Anbefalte innlegg

Tenkte å spille igjennom det nå som psn er nede, men det funker ikke. Spillet fryser på loading coinen og henger hele ps3n.

Trenger man tilgang til psn for å laste ned alt av updates? Den laster bare ned en 13mb fil.

Har prøvd å slette alt å prøve igjen, med det samma skjer, har prøvd ett annet uncharted df spill og det samme skjer?

Regner med att jeg må ha tilgang til psn for å laste ned noe? Alle andre spill funker helt fint.

Forslag?

Endret av Ajesto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har PS3 slim går jeg uti fra? Det er et problem med slim modellene og uncharted df. Det skal riktignok være en patch der ute som ordner dette, rart den ikke blir lastet ned, i og med at du fikk lastet ned 13mb's fila. Og, Spillet har aldri vært spilt før på PS3'en din?

Lenke til kommentar

Høres ut som et problem som dukket opp etter en eller annen forandring av firmwaren. Kan prøve å slette installasjons-filene, og kjøre en "recovery menu" rebuild på "filsystemet"..?

Og det vil si? Prater du om spillet? eller ps3n? Alle andre spill funker helt fint.

Er det normalt at man bare skal laste ned en 13mb fil når man setter inn spillet for første gang?

Lenke til kommentar

Ja, tror det bare var en liten patch på DF. Men det var noe som måtte skrives om for at det skulle funke mot en ny firmware - hadde noe med trofeene å gjøre, tror jeg.. Så hvis du går til recovery-menyen, "bygger tilbake" filene for OSet, og så reinstallerer spillet.. kan jo være verdt et forsøk. "Rebuild file-system" gjør ikke noe kritisk annet med systemet, forresten. Ingen filer eller noe som blir slettet etterpå :) Poenget er at med firmware etter 3.1 eller noe slikt, så skal spillet fungere fint.

Lenke til kommentar

Ja, tror det bare var en liten patch på DF. Men det var noe som måtte skrives om for at det skulle funke mot en ny firmware - hadde noe med trofeene å gjøre, tror jeg.. Så hvis du går til recovery-menyen, "bygger tilbake" filene for OSet, og så reinstallerer spillet.. kan jo være verdt et forsøk. "Rebuild file-system" gjør ikke noe kritisk annet med systemet, forresten. Ingen filer eller noe som blir slettet etterpå :) Poenget er at med firmware etter 3.1 eller noe slikt, så skal spillet fungere fint.

Og det er sikkerhetskopiering -> gjenopprett da eller?

Hva blir slettet? jeg har ikke tatt noen sikkerhetskopiering før, så hvordan fungerer det da?

Lenke til kommentar

Nei, ikke på systemmenyen. Må inn på "recovery-menyen" http://www.semperthree.com/ps3recoverymenu.html

Valg 3 skriver oppstartsfilene til boot-området på disken en gang til. Skjer innimellom at blu-ray driveren fusker på grunn av en patch noen spill/program legger til. Netflix var en vanlig synder. Noen beta-versjoner hadde en tendens til å lage krøll her.

Valg 4 sletter bruker-filene (beskjeder, kataloger, osv.) og gjenoppretter indeks-tabellen. (Har ikke noe å si for spill vanligvis, men noen ganger går spill kjappere etterpå - antageligvis siden filer med feil ikke blir pakket ut om igjen, og så invalidert rett etterpå, osv. Hvis plutselig noen av spillene forsvinner fra menyen, osv, så fikser dette valget problemet.

Ikke bruk de andre valgene, så går det fint :p

Etter at du starter opp igjen må du velge tema, oppløsning og lyd-oppsett på nytt - ellers ikke noe annet farlig som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...