hoyre Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hei! Jeg er veldig interessert i samfunnsøkonomi, men har ikke faget på vgs pga at det ikke er tilbud om det. Jeg har derfor lyst til å jobbe med det for meg selv. Jeg vurderer å ta en privatisteksamen i faget, slik at jeg kan ha et mål å jobbe i mot. Er det noen som har hatt faget/tatt det som privatist? Er sekseren vanskelig å oppnå-da tenker jeg spesielt på privatisteksamen? Hvordan foregår en eventuell privatisteksamen i faget? Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Zuper lett, men drit kjedlig. Selv om jeg er interessert selv, klarer boka å gjøre det gørr. Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Zuper lett, men drit kjedlig. Selv om jeg er interessert selv, klarer boka å gjøre det gørr. Hvilken bok er det du bruker da? Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Noen flere som har noen tanker rundt samføk 1? Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hvis du er glad i å se på grafer som går i kryss - go for it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå