Richie Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Skal studere til høsten og da kan det være greit med en bærbar. Er det noen som vet om en bærbar PC/mac med minst radeon 9000 eller GF4 eller tilsvarende/bedre til ca 10 000,- Og det behøver ikke følge med OS til PC men må være med til mac (det er det vel kanskje alltid?!?) Lenke til kommentar
-toi- Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Ta en titt på www.bruktmarked.no Jeg har en Zepto Znote2002 til salgs der. Kanskje den passer for deg? Lenke til kommentar
Richie Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Har egentlig ikke så veldig lyst på en brukt bærbar PC! Veit ikke helt hvorfor, men jeg liker ting best nytt. Har lett litt rundt og funnet denne PCn Noen som vet om noe bedre alternativ til denne eller rett og slett et billigere sted å kjøpe den? Lenke til kommentar
Templar Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Ser bra ut.. go for it Lenke til kommentar
Richie Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 En kamerat av meg bestilte den i dag, så hvis jeg får et bra inntrykk av den og støynivået (som barbara.no's test av den sier er HØYT) er til å leve med, kommer jeg nok til å gå for den ja...så sant ingen andre finner noe bedre alternativ da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå