Redaksjonen Skrevet 4. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2011 Vil konkurrere med iTunes. Les mer Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Så da kan vi jo spørre oss om hva de vil gjøre med Android folket som er over 50% av smartmobil markedet.... /Har forsåvidt premium, men dette stinker som vanlig.../ Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Er nok ikke dumt å prioritere iOS i første omgang mtp at det er iTunes de vil konkurrere med. Regner med at vi får se det samme til Android ikke så mye senere... Lenke til kommentar
Løve Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Man kan synce trådløst med Android-telefoner også. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Streaming-giganten lanserer nå en iPhone applikasjon for ikke-betalende medlemmer. Dette betraktes som et forsøk på å blidgjøre Spotify-fans som ble misfornøyde etter omleggingen, melder BBC. Ja, for da hjelper det veldig å utelukke alle vi som har Android. Smart gjeng disse her. Lenke til kommentar
iver56 Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Det er en god ide å integrere egne (lokale) filer enda bedre i systemet. F.eks hvis jeg oppretter en playlist med 15 egne lydfiler i Spotify på min stasjonære PC, så vil jeg også kunne høre disse på laptopen eller telefonen, uten å måtte knote med kopiering, synkronisering og holde styr på mapper og sånn. Det optimale vil være at filene automatisk blir lagret i nettskyen, og dermed er tilgjengelig over alt. I det minste bør Spotify automatisk kunne finne igjen lydfiler hvis de blir flyttet til en annen stasjon/partisjon eller mappe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg