Rascal Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Overgang fra Opera til Chrome Hei. Jeg skal prøve og begynne med å kun bruke Chrome istedenfor Opera. Det er noen funksjoner i Opera som jeg ikke finner i Chrome. F.eks.: Direkte søk til bestemte websider. I opera kan du "create search" innenfra en webside og tildele den en bokstav. F.eks. trykker jeg I og navnet på en film blir jeg sendt direkte til www.IMDB.com hvor den søker på filmen uten at jeg må skrive i navnet på filmen igjen. Eller o da kommer jeg til www.dokpro.uio.no (forkortet) og norsk ordbok. Det å kunne trykke en musetast å få opp muligheten til å videresende en link på e-post via hotmail eller andre webbaserte epost tjenester. Muligheten til å øke skriftstørrelsen "on the fly". Kommer sikkert på flere funksjoner etter hvert. På forhånd takk til De/Dere som hjelper meg med dette. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Opera er jo en bedre nettleser enn chrome? Lenke til kommentar
jevli Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Selv bruker jeg Chrome, fordi det er så lettvint.. Men hvorfor vil du bytte TS? Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Minnebruken. Og lyst til å prøve noe nytt som de fleste skryter av. Men hvis Chrome ikke har de samme muligheten så er det lite å hente. :-) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) chrome bruker jo mer minne når du har opp mer enn 1 fane. Endret 4. mai 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 kan godt hende det. Hadde ingen andre fornuftige svar å gi på det tidspunktet. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå