GABRIEL980 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg leter nå etter noen nye spill. Jeg er av den typen som liker å få historien i et spill sammenhengene og dermed vil jeg ha litt kort gameplay. Jeg er hittill veldig fornøyd med Mafia 2, og alle COD spill. Har også spilt gjennom alle GTA spillene (en av mine favorittspill), Bad Company 2, Medal of Honor, Left 4 Dead 2. Jeg trenger tips til spill som da er kjappe å runne (spille gjennom). Noen tips Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Foretrekker du skytespill, eller fungerer også andre sjangre? Synes forøvrig at utsagnet ditt om sammenhengende historie og korte spill ikke henger på grep (i hvert fall siden du drar frem spill med det jeg ser på som elendig historiedel), men det får være en annen diskusjon. Endret 4. mai 2011 av Error Lenke til kommentar
GABRIEL980 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg spiller det meste. Foretrekker du skytespill, eller fungerer også andre sjangre? Synes forøvrig at utsagnet ditt om sammenhengende historie og korte spill ikke henger på grep (i hvert fall siden du drar frem spill med det jeg ser på som elendig historiedel), men det får være en annen diskusjon. SPiller alt Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Mirror's Edge kanskje? Eller et av Hitman spillene? Lenke til kommentar
GABRIEL980 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Mirror's Edge kanskje? Eller et av Hitman spillene? Jeg likte ikke Mirrors Edge.. Og hitman fikk jeg nok av på playstation 2 XD Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Spillet portal er lett å runne. Gjorde det selv 3 ganger igår, dog da viste jeg hva jeg skulle gjøre.. Lenke til kommentar
GABRIEL980 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Spillet portal er lett å runne. Gjorde det selv 3 ganger igår, dog da viste jeg hva jeg skulle gjøre.. vet du om det er det samme med Portal 2? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg leste om en som rundet det samme dagen han kjøpte det. Vet ikke selv, da jeg skal ha det spillet selv.. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det står at jeg har spilt Portal i totalt 2.2 timer og jeg fullførte det da Morsomt spill! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Har ikke peiling på hvor mange ganger jeg har rundet det, men har spilt det totalt i 15 timer.. Så det sier jo at jeg har spilt det litt. Runder det nå på circa en time Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Force Unleashed 2, tar deg mellom 3-4 timer. Lenke til kommentar
GABRIEL980 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 BF Bad Company 2 Jeg skrev at jeg hadde runna det da ^^ Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Splinter Cell: Conviction er ikke så fryktelig langt, tipper 7-10 timer alt etter spillestil. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Om jeg ikke er helt på bærtur så tok det ikke så lang tid å runde Enslaved. Vet ikke om det er noe for deg da. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Tror ikke Enslaved er mer enn 10 timer nei, men det er uansett et spill som virkelig anbefales. Ellers har du jo bulletstrom er du runner på en dag. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg leste om en som rundet det samme dagen han kjøpte det. Vet ikke selv, da jeg skal ha det spillet selv.. Jeg rundet Portal 2 på samme dag som det kom ut. Tok meg rundt 12 timer. Viktig å få med seg historien rundt spillet første gangen! Lenke til kommentar
fredz10 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 James Bond 007: Blood Stone Lenke til kommentar
GABRIEL980 Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 James Bond 007: Blood Stone Hvor lang tid tar det da? Har ikke peiling på hvor mange ganger jeg har rundet det, men har spilt det totalt i 15 timer.. Så det sier jo at jeg har spilt det litt. Runder det nå på circa en time Hvilket da? Portal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå