bergetun Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Dama mi har lyst paa en printer som primeart skal brukes til aa printe bilder tatt med ett digitalkamera. Det hun er ute etter er en printer med best mulig kvalitet til minst mulig kr Pris er ganske viktig da vi bare er fattige studenter. :wink: Erfaringer og tips mottas med takk.. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Hva med å sjekke anbefalinger på www.dinside.no ? Selv kjøpte jeg deres best i test printer for 1 år siden til 3800kr, men har nesten ikke brukt den til fotoprinting... dårlig kjøp (for meg) Kanskje bedre å kjøpe noe midt på treet for å evt. bytte ut hvert 2-3. år. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Hvorfor ikke jakte på den skriveren som er billigst i bruk? Selv kjøpte jeg en kjip Lexmark Z12 til rundt 500,-. Det er jo billig men det hjelper jo ikke en dritt når patronene koster 400,- og blir raskt brukt opp. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Den skal ikke brukes saa mye, 4-5 bilder i mnden kanskje. 3800 kr er nok alt for mye for min lommebok Lenke til kommentar
shahin Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Canon S900 som jeg valte (3800kr) valgte jeg siden den var billigst i drift... menmen, er sikker på at du finner noe bra på DinSide. Sjekk den som er best i test nå, koster 2000... Du finner den nok til lavere priser hvis du bruker prisguiden her på hw.no De under 1000 pleier å ha dyre blekkpatroner, så skriveren virker billig men den koster deg nok mye pr år Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 I550 er billig og bra. Billig er den også i drift. Stylus C42 er også meget bra på bilder, men har små patroner(billige). Finnes det ikke nordiske tegn i Linux? Lenke til kommentar
Stigern2k Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Når du ikke skal skrive ut så mange bilder så vil jeg heller anbefale å få fremkalt bildene over internett. Fotolabo er ganske bra. 2,95kr pr bilde og du laster ned et program som overfører bildene dine til serveren dems. Kjapt gjort.. noen dager etterpå er bildene i postkassa. http://www.fotolabo.net/norge/index_high.html Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 I550 er billig og bra. Billig er den også i drift. Stylus C42 er også meget bra på bilder, men har små patroner(billige). Finnes det ikke nordiske tegn i Linux? Jo, men det finnes ikke nordiske tegn i Australia .. Lenke til kommentar
Stigern2k Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 fikk ikke med meg at du holdt til i Australia .. da blir det kanskje litt værre med fremkalling pr post.. men det er jo sikkert noe sånt nedi der oxo da Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Canon i850 til 1799kr. Mye for pengene. Svært god fotokvalitet og raske vanlige utskrifter. Annbefales. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Canon s9000 funker jævli bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå