Gå til innhold

Hei! Jeg lurer på om noen kan si meg litt om Acer Aspire 7741ZG er noe å kjøpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  fotball96 skrev (På 4.5.2011 den 12.57):

Jeg har lest at den har fått gode anmeldelser. Men jeg vill vite om det er en grei hastighet på den, og om den kan ta noen spill. Bare den kan ta de daglige oppgavene:)

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=610594#info

Den vil nok kjøre det meste av spill ja. Jeg har en Dell studio med 4650 skjermkort den kjører css nesten max, bf2 max, har litt problemer med bfbc2 og crysis2 men det går greit :), Acer'n har neste genrasjon av det grafikkortet jeg har så den vil kjøre det meste av spill(hvertfall på low). men hvis du ikke må kjøpe bærbar får du en mye bedre pc hvis du kjøper stasjonær-pc.

jeg vil også anbefale deg å reinstalere win7 hvis du kjøper pc'n, fordi det følger med masse små programer med Acer sine pc'r som gjør pc'n litt tregere.

stasjonær pc til samme pris har ihvertfall 3 ganger så høy ytelse :thumbup:

Lenke til kommentar

Acer er neppe kvalitet maskin, men sikkert grei nok.

Angående skjermkort HD 4650 og prosessor Pentium P6100 er disse nok en del utdaterte.

Hadde heller gått for AMD prosessor i det tilfelle hvis du leter litt finner du sikkert enten en 4 kjernes AMD prosessor lit litt høyere pris.

Skjermkort burde man heller vurdert ATI Mobility Radeon HD 5850 riktignok litt dyre, men mye mere oppdatert.

http://www.dustinhome.no/pd_5010517498.aspx?csref=Pricecompare_prisguide_1007

Er vel en riktig rettning på prosessor, harddisk og ram.

Men ja skjermkortet er samme.

Husk det er recoverypartisjon på HP, men ellers vil jeg si dette er et godt kjøp.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...