HDSoftware Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Folkens. Jeg sliter litt med dette ... Jeg har satt opp en maskin som jeg tenkte skulle være en dedikert versjonskontroll maskin. Denne har jeg installert UberSVN på. Dette fungerer greit. Etter å ha åpnet i brannmur og slikt så kan jeg browse denne helt utmerket. å installerte jeg TortoiseSVN på arbeidsstasjonen min og her er jeg nå - hva er neste steg? Jeg har prøvd meg frem litt, men må inrømme at jeg er litt ute i det blå her altså.. Jeg skal altså enkelt og greit: Melde opp en direktory med saker og ting til UberSVN serveren Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 TortoiseSVN->Export skulle jeg mene... Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 DU er inne på det. Har forsket masse og strengt tatt er det vel "import" og ikek "Export" ;-) Anyway, jeg har uansett fått dette til. Droppet UberSVN til fordel for CollabNet sin SubVersion Edge. Fungerer kjempe bra. Litt mangler i forhold til login og slikt sammenlignet med f.eks. VisualSVN Server, men den koster penger hvis man vil ha Windows pålogging. mPrøvde gratis versjonen, men fikk ikke til inlogging av andre en meg selv fra brukergruppen som jeg har definert i ADn. Gadd ikek forske mer på det og har gått over til nevnte CollabNet i stedet. Fungerer faktisk grisebra. I Visual Studio bruker jeg ANKH SVN, også fra CollabNet. Rimelig god integrasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå