GABRIEL980 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Selv gleder jeg meg mest til LA Noire, Battlefield 3, Modern Warfare 3 mest Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Ser ut som et godt spillår i år! Gleder meg i først omgang til følgende: Battlefield 3 Torchlight 2 Brink The Elder Scrolls V: Skyrim Might and Magic: Heroes VI Diablo 3 (?) Serious Sam 3: Before First Encounter EDIT: Skrivefeil. Endret 4. mai 2011 av Xifi Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Battlefield 3 Duke Nukem: forever Skyrim Serious sam 3 LA Noir Mass Effect 3 Brink Uncharted 3 er en del flere men disse er vell de jeg er mest spent på! Lenke til kommentar
GABRIEL980 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Enig med dere. Mine på topp: LA Noire Battlefield 3 Duke NukeEm Forever Modern Warfare 3 Batman Arkham City Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Hos meg er det veldig mye jeg gleder meg til, dette blir kansje for min del det største spillåret noensinne: Uncharted 3 Infamous 2 The Elder Scrolls: Skyrim Rage Resistance 3 Gears Of War 3 Legend Of Zelda Skyward Sword Deus Ex LA. Noire Mass Effect 3 Battlefield 3 Legend Of Zelda OoT 3DS Splinter Cell Collection Batman Arkham City The Witcher 2 Et flott år med andre ord! Endret 4. mai 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
GABRIEL980 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Hos meg er det veldig mye jeg gleder meg til, dette blir kansje for min del det største spillåret noensinne: Uncharted 3 Infamous 2 The Elder Scrolls: Skyrim Rage Resistance 3 Gears Of War 3 Legend Of Zelda Skyward Sword Deus Ex LA. Noire Mass Effect 3 Battlefield 3 Legend Of Zelda OoT 3DS Splinter Cell Collection Batman Arkham City The Witcher 2 Et flott år med andre ord! Enig med deg Lenke til kommentar
Volundr Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Disse, i hvert fall: The Witcher 2: Assassins of Kings The Elder Scrolls V: Skyrim Might & Magic: Heroes VI Risen 2: Dark Waters Batman: Arkham City Mass Effect 3 Battlefield 3 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 mass effect 3, the witcher 2, fable 3 til PC og elder scrolls. Det er det tror jeg Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) For å begrense meg litt er vel *Rage (håper bare ikke det føles litt vel "been there" pga settingen. Det de har presentert av multiplayer var vel også en liten skuffelse) *Arkham City *Skyrim *Deus Ex de største utgivelsene for min del, men det er vel en liten drøss med andre spill jeg også er nysgjerrig på/ser fram til. I nærmeste fremtid håper jeg Brink blir bra. Nesten bare en uke til det kommer nå. Endret 4. mai 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 - The Old Republic - Battlefield 3 (gleder seg mest til det ) - The Elder Scrolls: Skyrim - Fifa 12 (ps3) - Uncharted 3 - APB Reloaded Disse jeg kommer på nå Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Gleder meg som en unge på julaften som er høy på sukker til L.A. Noire! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Har ikke så mange, men for å ta noen: * Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D * Legend of Zelda: Skyward Sword * Super Mario 3DS (går rykter om at det kommer i år) * Resident Evil: Revelations * Resident Evil: The Mercenaries 3D * Elder Scrolls V: Skyrim * Star Wars: The Old Republic * Diablo 3 (please please please please...) * Torchlight 2 * Duke Nukem Forever * Rage * Dungeon Siege 3 * Batman: Arkham City Tja, det blir vel et bra spillår likevel, ser det ut som. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 - Uncharted 3 - Guild Wars 2 (?) - Diablo III (?) Tar det som det kommer egentlig, hehe. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Lista over bekrefta spill som kommer på E3 http://games.ign.com/articles/108/1086456p1.html Kan nesten ikke vente! Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Uncharted 3 Gears of War 3 Rage Deus Ex Litt redd for at Deus Ex vil skuffe, men vil si de fire er de store høydepunktene jeg ser fram til. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) LA Noire ettersom Skyrim garantert utsettes til neste år. Endret 5. mai 2011 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå