BlastyTrasty Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hei folkens! Det er sikkert fleire enn meg som gledar seg til FM4. Eg undrast om det er nokon som kunne tenkje seg å væra med på å køyre opp att Forzanorway.net i samband med FM4? Når FM3 var på topp var det mykje aktivitet der, og mange morosame konkurransar. Eg sitt framleis på domenet, og kunne godt tenkje meg eit eige lite Norsk FM4 community. JKva seier De? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hørtes ut som en god ide. Jeg kan _Ingenting_ med og drive nettsider eller lignende så der kan jeg ikke hjelpe til men jeg gleder meg som en liten unge til Forza 4 så om det hadde vært endel interesse for dette så hadde det vært flott og hatt en norsk nettside hvor man kan diskutere rundetider, oppsett, konkurranser, tips osv. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Eg kan ta meg av det tekniske på websida. Men, ein treng jo initiativtakarar, som kan setje i gong konkurransar etc. Dersom du klarar sende mail frå gmail - klarar du poste på forzanorway :-) Lenke til kommentar
simentp Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Hehe, ja det hørtes ut som noe jeg kan gjøre, syntes alltid det er gøy og sette igang konkurranser o.l Endret 4. mai 2011 av simentp Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Blir ikke tid til det Gaz. Kommer jo nytt CoD til høsten så du blir nok å bedrive tiden din der sammen med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå