Gå til innhold

Frenzy Fat Loss - funker det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det funker dårlig etter egne erfaringer.

Du har mer igjen for (både økonomisk og resultatmessig) å drikke grønn te. Eller kaffe for den saks skyld...

edit: legger til at når du er så ung er det IKKE anbefalt å deffe for å fremheve muskulatur, nyere forskning mer enn indikerer at videre vekst kan hemmes kraftig av dette.

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Takk for svar!

så det er ingen måte å få fjernet det lille fettet som gjør at magemusklene ikke er så synlige? :/ (bortsett fra å ha lavere inntak enn det man bruker)

Nei, det er ikke mulig. For gutter/menn så har vi en fettpute, og den er på magen, så det er det stedet på kroppen det er mest fett. Mao må man ha en svært lav fettprosent før fettet forsvinner fra magen.

Lenke til kommentar

Vil anbefale deg å heller trene med en sunn mengde av både vekter og kondisjon. Å løfte tunge vekter vil jeg ikke anbefale før du nærmer deg 18-19. Sleit med samme problemstilling for fire år siden, og som 20-åring har jeg den lille puten fortsatt, men musklene har blitt mye mer massive, så ingen bryr seg. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det var ikke det jeg mente heller...

Man trenger ikke trene magen i det hele tatt om man vil ha sixpack faktisk.

Det man må gjøre er å trene hele kroppen, gjerne med baseøvelser og samtidig holde et kaloriunderskudd med et høyt proteininntak.

Om man kun kjører kardio og holder kaloriunderskudd brenner man av 50% fett og 50% muskler så det er bare dødfødt...

Kardio forbrenner i tillegg bare der og da, mens styrketrening eleverer forbrenningen gjennom hele dagen...

Lenke til kommentar

Det var ikke det jeg mente heller...

Man trenger ikke trene magen i det hele tatt om man vil ha sixpack faktisk.

Det man må gjøre er å trene hele kroppen, gjerne med baseøvelser og samtidig holde et kaloriunderskudd med et høyt proteininntak.

Om man kun kjører kardio og holder kaloriunderskudd brenner man av 50% fett og 50% muskler så det er bare dødfødt...

Kardio forbrenner i tillegg bare der og da, mens styrketrening eleverer forbrenningen gjennom hele dagen...

Er enig med deg der!Trodde du mente at man kunne ta kun chrunches med vekt og opnå six pack:)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

fat burners for meg er ikke "fat burners" men ett godt energi tilbehør før trening. Jeg bruker selv fatburner (QNTs Stackforce). Den skrur opp kropstempen din å bruker MAS (mucle activating system). Er veldig fornøyd.

er også enig med doffen: tren hele kroppen, og sickpacken kommer automatisk.

Jeg kan også anbefale green tea extract. En kapsel inneholder 550 mg GT ( ikke GinTonic ), og en boks varer i hundre dager. pris: 60 kr ca

Endret av Aksel114
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...