Odesseiron Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Vi har fått tak i rykende ferske bilder av gigantutgivelsen. Les hele saken Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Solgt! Ser så utrolig frem til dette spillet her Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Grafikken er ikke det som får meg til å kjøpe spillet. Men det er absolutt ikke negativt heller! Yummy! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 På tide at ME3 kommer snart nå. Begynner å bli en stund siden jeg fikk meg noe. 2 Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 *sukk* Personlig synes jeg at det er en synd og en skam at Mass Effect 2/3 ble prioritert fremfor Dragon Age 2. Det gjenspeiles tydelig i spillene. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hmm, jeg sliter virkelig med hvilken versjon jeg skal ha her Fullført 2eren både på 360 og PS3. Tror det blir PC versjon viss den ikke blir konsollinfisert med dårligere grafikk og dårligere optimalisert. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Mass Effect 1 & 2 leverte historier som kun Baldurs Gate-spillene og Grim Fandango kan måle seg med i spillverdenen. Det er de eneste spillene som virkelig har klart å engasjere meg fullt ut de siste 4-5 årene. Håper rett og slett på mer av nøyaktig det samme, for jeg ble langt fra mett på de to første spillene. Et dypt rollespill med skytevåpen er tydeligvis fantastisk moro. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det er én ting jeg ser frem til Mass Effect 3, fremfor alt annet. Ansiktet til Tali'zorah... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Skal me berre krone ME3 med GOTY med ein gong å bli ferdig med det? Lenke til kommentar
basushjerne Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ser ut som Liara er tilbake på teamet også Snadder:) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Dette blir stas. Det kan ikke komme raskt nok! Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Give me, GIVE me, GIVE ME!! Gleder meg maksimalt Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jepp. Grafikken så helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Aldeles utsøkt grafikk. Jeg håper gameplayet komplementerer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Mass Effect 1 & 2 leverte historier som kun Baldurs Gate-spillene og Grim Fandango kan måle seg med i spillverdenen. Det er de eneste spillene som virkelig har klart å engasjere meg fullt ut de siste 4-5 årene. Håper rett og slett på mer av nøyaktig det samme, for jeg ble langt fra mett på de to første spillene. Et dypt rollespill med skytevåpen er tydeligvis fantastisk moro. Ditto! Det er knallspill med få likeverdige. Ser veldig frem til treern, historien, samt alle sideoppdragene som påvirker i en større eller mindre grad, engasjerer vannvittig! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 *sukk* Personlig synes jeg at det er en synd og en skam at Mass Effect 2/3 ble prioritert fremfor Dragon Age 2. Det gjenspeiles tydelig i spillene. Prioritert hvordan? BioWare er et selskap med 400 ansatte, delt opp i 3 forskjellige grupper, som jobber igjen med hvert prosjekt. Et for Mass Effect, et for Dragon Age og et for Star Wars. Så eneste som har skylda for Da2 sin heller labre kvalitet er vel teamet ansvarlig for Da utvikling. Ellers, flotte screenshots, litt usikker på reaper soldater til fots? også husks av alle slag raser er såvidt greit nok:) blir spennende å se hvordan de løser alt. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ellers, flotte screenshots, litt usikker på reaper soldater til fots? også husks av alle slag raser er såvidt greit nok:) blir spennende å se hvordan de løser alt. Reaper-soldater? De fotsoldatene der er vel Cerberus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå