Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

BlueCom treg i dag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vill gjetting: Kanskje Bluecom får mange nye kunder p.g.a. sommerkampanje, og at større pågang på Bluecom sitt nett påvirker stabiliteten?

 

-Green-

Du er inne på noe der, her har jeg måtte klage ca. hver 3 måned. Da går det som regel tregt og dem må oppgradere sentralen. Dem overbooker sentralen hele tiden. Innmari irriterende :x

Lenke til kommentar

Du er inne på noe der, her har jeg måtte klage ca. hver 3 måned. Da går det som regel tregt og dem må oppgradere sentralen. Dem overbooker sentralen hele tiden. Innmari irriterende  :x

 

Alle ISP-er overbooker enormt, og når kapasiteten må utvides fra sentralen tar det fort 4 uker fra ISP bestiller til kapasiteten er levert.

Dette er nok likt uansett leverandør.

Lenke til kommentar

Jeg har BlueCom og linja mi var nede minst 12 timer, dem hadde visst et routing problem som de lovet at aldri skulle skje igjen... Yeah right... :-?

 

Jeg har aldri fått så høy hastighet som jeg betaler for. Også ringte jeg inn å klaga -litt- i går, og da fikk jeg vite at sentralen jeg er knytta til har 16 abonenter :lol:

Jeg var visst den eneste som hadde 720 Kbps....

 

Enden på visa er at de skal utvide sentralen til torsdag, plus at jeg får 2 mnd. gratis :D

 

Dårlig at de ikke har support i helgene, og når de tilbyr en "døgnåpen"

tjeneste så burde de også hatt døgnåpen support...

 

Nå har de nok ikke så mange kunder som telenor da, så de ville vel tapt en del på det :shrug:

Lenke til kommentar

nettet var nede fra 17 til utover natten til fredag....fikk ikke svar på support-telefonen heller....kom i uendelig kø....(med bare ringetone i 15 minutter, ingen stemme "du står fortsatt i kø, vennligst vent")....ellers så fikk jeg melding om at de hadde problemer med telefonen og at jeg måtte prøve å ringe igjen senere....helt til de stengte telefonen 19:45...

 

men det funka igjen på morgenen da :)

mulig det var tordenvær i hovedsentralen til bluecom?

 

...har uansett ikke hatt hastighetsproblemer....noen gang :)

(har hatt bluecom i 2 år snart)

Lenke til kommentar

Ikke noe problem med bluecom her. Jeg mistet inet i 4-5 timer her om dagen som alle andre, men bortsett fra det så har jeg alltid et overhead på 5%. Ping under spilling er også meget bra så lenge servern er god (duh!!). Har mellom 17 og 24 ping.

 

Sånn er det alltid her:

 

Pinging vg.no [193.69.165.20] with 32 bytes of data:

 

Reply from 193.69.165.20: bytes=32 time=15ms TTL=249

Reply from 193.69.165.20: bytes=32 time=15ms TTL=249

Reply from 193.69.165.20: bytes=32 time=16ms TTL=249

Reply from 193.69.165.20: bytes=32 time=16ms TTL=249

 

Ping statistics for 193.69.165.20:

Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 15ms, Maximum = 16ms, Average = 15ms

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...