Odesseiron Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 De tre nye ekstrapakkene er endelig offisielle. Les hele saken Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Høres bra ut, gleder meg til litt mer innhold, venter nok på GOTY dog. AtW Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Verdt å merke seg at Ulysses var ment som en følgesvenn i originalspillet, men ble kuttet ettersom han ikke passet inn i historien. Videre er det også en fin sak at vi endelig får Joshua Graham, eller The Burned Man, som var ment å være med i Black Isle's kansellerte Fallout 3(kodenavn Van Buren). Anbefaler alle med en viss interesse for Fallout å ta en titt innom The Vault (fallout.wikia.com) som er en helt glitrende side for alle ting Fallout. Når det er sagt gleder jeg meg som en unge til alle de neste utvidelsene, spesielt etter måten Ulysses ble hintet på i Dead Money-utvidelsen. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 skal ha alle tre, men jeg håper at de fikser slik at jeg kan spille videre etter fullført story i en av disse pakkene. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Litt spesielt at DLC'ene koster omtrent det samme som hovedspillet. http://biit.no/Fallout-New-Vegas-PC-DVD/dp/B00272NCRC Det koster riktignok 39,- i frakt, men likevel. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Kommer New Vegas i Game of the Year Edition etterhvert? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Det har ikke kommet noen offisiell annonsering av en Game of The Year-utgave enda, meg bekjent, men lekket info tilsier at spillet vil komme i en slik versjon. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Og la oss være ærlige, når var sist et Bethesda-utgitt spill ikke kom i Goatee-edition? Vel, om man ser bort i fra WET. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå