EinarEriksen Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Varsler kostnadskutt i Norge på grunn av svakere inntjening på mobil. Les mer Lenke til kommentar
toufoto Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ikke rart med de prisene de har på mobilabb Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ikke rart med de prisene de har på mobilabb Du kan si hva du vil ... jeg byttet til Tele2 som lovet gull og grønne skoger og annet svada og det har ikke vært annet enn møkk fra ende til annen, så når vi skriver Juni skal begge mine abbonementer tilbake til Telenor. Ja det er dyrere men du verden så MYE MYE bedre! Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg byttet i går fra NetCom til Telenor,fikk litt bedre tilbud fra dem enn den jeg hadde hos NetCom.Vi får se hvordan det går Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Er det fortsatt folk som har Telenor som ikke har oppdaget tilbudene til OneCall eller Chess? Syns forøvrig at Telenor, som så og si er et statseid selskap, burde sats mer i Norge enn i utlandet generelt. Spesielt med å bygge ut fiber. 2 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Tror det er vanskligt for Telenor og satse mere i Norge pga av ting som konkuransetilsynet osv... i norge får man ikke ha så mange kunder som man vil, man kan ikke tjene så mye penger man vil, for da får man jo monopol.. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Synes ikke telefon/fiberlinjene burde vært med i pakka da telenor ble privatisert. Distribusjonsnettet skulle forblitt i offentlige hender, slik det er nå vil de store selskapene med egne dekningskart alltid ha et fortrinn. Lenke til kommentar
Flink Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Talkmore har samme priser som konkurrentene (Regner ikke med Stjelenor) samt Telenor dekning Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 @Flink: Talkmore er Telenor hvis du ikke visste det. Lenke til kommentar
Gjest bravedestiny Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) slett inlegg Endret 24. mai 2011 av bravedestiny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg