sLR Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hei! Jeg sliter litt med et par ting, så skal prøve å forklare meg så godt som mulig. -Svimmelhet / Dårlig balanse -Hodepine ( smerte rett over pannen ) -Sår hals -Tett nese -Utrolig surrete ( har begynt å glemme ting, skrive mye feil, og generelt være ganske "slow" i hodet ) -Trøtthet -Kalde fingre ( Jeg har alltid hatt veldig varme hender ) Jeg er 19 år, har et helt normalt kosthold, prøver å spise 3-4 ganger om dagen og endel frukt og grønt. Hvis det er noen medisinske genier der ute som vil ta seg tid til å svare, så setter jeg stor pris på det. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 -Svimmelhet / Dårlig balanse -Hodepine ( smerte rett over pannen ) -Utrolig surrete ( har begynt å glemme ting, skrive mye feil, og generelt være ganske "slow" i Disse punktene får meg til å konkludere med en eneste ting. Ring fastlegen din nå på morgenen og skaff deg en time. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg skal ringe han når jeg kommer hjem fra jobb i dag, å prøve og bestille en time til 15. eller 16.Mai, med tanke på at jeg ikke er hjemme i Norge før det. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 De har da vel leger der hvor du er også? Lenke til kommentar
sLR Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Jo, det er da leger her og, skal ta noen telefoner i dag å sjekke det opp litt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Forkjølelse, eller mye mulig kyssesyken. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) *slettet* Endret 9. mai 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå