cloudnine Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hvordan fungerer det med nedlastning på sykehus? Stenger de alt av der eller hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det kommer nok annpå hvordan måte du laster ned på Port 80 er jo i hvert fall åpen, men jeg har ikke testet torrent f.eks Lenke til kommentar
cloudnine Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 torrent er vel det jeg sliter med, til tider fungerer det men som oftes ikke. Alt annet av nedlasting fungerer helt fint. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) torrent er vel det jeg sliter med, til tider fungerer det men som oftes ikke. Alt annet av nedlasting fungerer helt fint. Hvorfor i alle dager skal du laste ned torrent på et sykehus? Bruk nettet til noe fornuftig når du er der i stede for å gjøre nettet ustabilt for andre på sykehuset, å jeg kan forsikre deg om at nettet er garantert sperret for slik nedlastning. Endret 5. mai 2011 av vivastar 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå