volvo240turbo Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hei. Jeg har en HTC desire og vil ha eposten min in på den. Men jeg får det ikke til og fungere. Det er noen rare innstillinger an.g; POP(ett eller annet) Er det noen som kan guide meg gjennom dette? Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Hvilken mail-leverandør har du? gmail/hotmail/yahoo mail settes opp slik: Andre leverandører setter du opp slik: How to set up POP3 and IMAP email accounts on the HTC Desire Endret 4. mai 2011 av fiberkanin Lenke til kommentar
volvo240turbo Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg bruker online.com, altså @online.no Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Dette oppsettet gjelder for bruk av en e-postadresse fra Telenor 1. Trykk på E-post > Menu >Mer >Ny konto >Manuelt oppsett 2. Her legger du inn følgende informasjon: - Protokoll: velg POP - E-postadresse: <din e-post adresse> - Brukernavn: <ditt e-post brukernavn> - Passord: <ditt e-post passord> - POP-server: pop.online.no - Sikerhetstype: Velg Ingen - Serverport: 110 3. Trykk på Neste og fyll inn: - La det være hake på Pålogging påkrevd - Brukernavn: <ditt e-post brukernavn> - SMTP-server: smtp.online.no - Sikkerhetstype: Ingen - Serverport: 25 4. Trykk på Neste og fyll inn: - Kontonavn: Min e-post - Ditt navn: <Navnet ditt> Mobiltelefonen er nå klargjort for sending og mottak av e-post. Denne veiledningen hjelper deg å sette opp HTC Desire manuelt slik at du kan bruke Internett, e-post og MMS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå