Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Føler samtale med jente dør ut

Anbefalte innlegg

Skal prøve å være så kort som mulig.

På et nettdatingsted sender jeg en melding til en jente i påsken. Hun svarer ganske raskt (utrolig nok) og vi skriver til hverandre. Spør henne om hun vil møte meg, er positiv. Vi blir enige om at hun sier fra når hun kan (hun reiste på hyttetur forrige uke, skulle si fra når hun kunne etter det). Prøver også å eskalere kontakten med å foreslå utveklsing av MSN. Her kommer første tilbakeslag: det vil hun ikke. Hun viser til at datingstedet har en chattefunksjon, som vi enda ikke har brukt. Så vi har forblitt på stadiet hvor vi sender meldinger, altså ikke noe kommunikasjon i sanntid. Og nå har jeg altså kommet i den fasen hvor jeg ikke lenger vet hva jeg skal skrive til henne, og hvor interessen og spenningen har forsvunnet.

Jeg vet egentlig svaret, men spør likevel: er det noen vits i å fortsette kommunikasjonen? Hun har ikke sagt noe om når hun vil treffes, og jeg har ikke lyst til å mase på henne heller, har spurt henne en gang allerede.

Postet av anonym: b68c604c548d8a63fa89bf7e05ee82a2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er rart at hun nekter å adde deg på msn dersom hun er interessert. Hvem er det som tar initiativet til disse meldingene?

Det var jeg som sendte melding i starten, men jeg føler vel at hun har vært veldig flink til å svare. Har vel en følelse av at hun har virket mer frempå enn meg, jeg har også bevisst holdt litt igjen også. Vi har sendt melding annenhver gang. Men ja, jeg stusset litt over at hun ikke ville utveksle MSN, men skyldte på at det fantes en chat-funksjon der inne. Det kan jo være fordi at hun ville være forsiktig, men jeg har fått MSN til jenter mye raskere enn hva tilfellet var med henne.

Som sagt, det er hun som sendte melding sist, og jeg aner ikke hva jeg skal skrive til henne nå.

Lenke til kommentar

Det er ikke en jente du har møtt fysisk, så jeg ville kanskje droppet det og gå på leting etter noe annet hvis du føler at du ikke har interesse ennå.

Dette er meeeget tidlig i en datingprosess, og hvis du allerede nå er lei så er det greit å end det før man blir for "tilknyttet"

Men du kan vel likevel vente til du har møtt hun.

Husk at folk ofte er veldig forskjellig fra tastatur til irl.

Kan være både på godt og vondt. Verdt et forsøk.. :)

vet ikke hvor gammel du er, men uansett.. Møtt alltid fremmede folk i offentlighet. MacDonnalds på dagtid f.eks.

Uansett om du føler at du stoler på hun, så er det utrolig masse gærninger ute og går for tiden.

SÅ vær trygg første gangen, og så heller se det an derfra etterhvert!

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Det er ikke en jente du har møtt fysisk, så jeg ville kanskje droppet det og gå på leting etter noe annet hvis du føler at du ikke har interesse ennå.

Dette er meeeget tidlig i en datingprosess, og hvis du allerede nå er lei så er det greit å end det før man blir for "tilknyttet"

Men du kan vel likevel vente til du har møtt hun.

Husk at folk ofte er veldig forskjellig fra tastatur til irl.

Kan være både på godt og vondt. Verdt et forsøk.. :)

vet ikke hvor gammel du er, men uansett.. Møtt alltid fremmede folk i offentlighet. MacDonnalds på dagtid f.eks.

Uansett om du føler at du stoler på hun, så er det utrolig masse gærninger ute og går for tiden.

SÅ vær trygg første gangen, og så heller se det an derfra etterhvert!

Lykke til :)

Jo, takk for det. Det stemmer at jeg ikke har møtt henne fysisk. Er forresten 29, hun er 2 år yngre. Vi har sendt meldinger i ca 2 uker nå, inkl. et lite opphold forrige uke. Jeg har da møtt jenter før, og da som regel i offentlighet. Enten i en park, eller på kafé. Null hjemmebesøk. Så den biten er grei. Men jeg har merket at interessen har dalt såpass mye at jeg er i tvil om jeg vil møte henne hvis hun nå sier hun har lyst...

Lenke til kommentar

Tror dere har godt av å møtes i real life... Trener hun? Liker hun fotball?

Ja, hun trener. Det gjør forsåvidt jeg også, men på et annet treningssenter. Men det er den usikkerheten om jeg i det hele tatt har lyst som jeg ikke kan slå fra meg. Får sove på det til i morgen.

Lenke til kommentar

Jeg synes du bør vente til hun foreslår noe, for det virker som hun ikke er helt bestemt på om hun vil dette eller ikke.

Er det sånn at du vet hele navnet hennes osv.?

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

Jeg synes du bør vente til hun foreslår noe, for det virker som hun ikke er helt bestemt på om hun vil dette eller ikke.

Er det sånn at du vet hele navnet hennes osv.?

Nei, vet bare fornavnet. Og jeg har allerede foreslått et treff.

Bor dere langt fra hverandre?

Vi bor i samme by.

Lenke til kommentar

Kan jo være at hun har hele navnet sitt i e-mail adressen sin og at det er derfor hun nøler med å gi deg den.

Det er sikkert mange grunner, men man kan ikke spekulere i noe man ikke vet noe om. Jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal skrive til henne nå. Venter jeg derimot til i morgen (hun skal noe spesielt da) kan jeg skrive en melding. Å spørre henne om å treffes er uaktuelt, føler den ballen ligger hos henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...