Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skjeling med øynene - Vanskelig å kommunisere?

Anbefalte innlegg

Synst du det er vanskelig å kommunisere med noen som skjeler?

Eller..synst du som skjeler det er problematisk å kommunisere med andre? (Skjeler eller ikke)

Tror ikke jeg har møtt på noen som skjeler. Eneste er folk som blinker veldig med øynene (vet ikke om det er en sykdom elns) og da er det litt verre å snakke sammen.

Det har vel litt med at man liker å ha øyekontakt med de man snakker med.

Om jeg ville gått så langt å få det fikset med operasjon vet jeg ikke, siden jeg selv ikke har det "problemet".

Jeg har vel også litt problemer med å snakke med folk som stammer. Vet ikke helt hvorfor men føler meg bare litt sånn ubehaglig :hmm: Greier ikke å sette fingeren på hvorfor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kommer litt ann på om jeg kjenner personen eller ikke, når det kommer kunder innom som skjeler sp sliter jeg litt med å se de inn i øynene ettersom jeg ikke vet hvilket øye som er det "riktige", og hvis jeg ser på det andre øyet som skjeler, kanskje de blir flau eller noe i den duren.

men de jeg kjenner som skjeler har jeg ikke noe som helst problem med å se inn i øynene, ettersom ejg vet litt om personen og hvordan de tar det osv..

Personlig så synes jeg det er søtt når jenter skjeler, vet ikke helt hvorfor, men noe av det tiltrekker meg ^^

Lenke til kommentar

Absolutt ingen problemer med å kommunisere med noen som sjeler. eller stammer..

Sjeling er det fint lite fælt med, så lenge personen er en blid og hyggelig person merkes det ikke engang.

er det en grinete og vrang, usympatisk og slem person så blir det større fokus på det.

Men du kan vel kanskje møte på overflatiske personer ved jobbsøking, det kommer vel litt ann på hvor og hva du søker på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...