Halfman Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Hei. (= Vet ikke om noen har nytte av dette. jeg har lenge hatt problem med at jeg får desync når jeg spiller muliplayer. og har enten savet med et uhell etter at jeg har fått desync. eller at forje savepunkt var fornært problemmet. for og få litt mer valg muligheter. så lagde jeg et enkelt program som tar backup av saveene. etter som du lagrer. så om noen har lyst til og prøve. eller får bruk for det. så legger jeg den som et vedlegg. jeg har iallefall fått en del glede av det (= programmet fungerer slik: 1. man velger hvor savemappen befinner seg. 2. huker av på aktiver. når programmet er i gang. så skjer dette: - Den venter på at noen filer blir opprettet eller forandrett. - Når den oppdager noe, så Lager den nye mapper. eks. hvis du overvåker /save. så lager den mapper slik at det blir /saver/savebackup/Savensnavn/ og da kopierer savene i hversin mappe. slik at man ungår en mappe, med 1000 forskjellige saver i. Gjerne kom med tilbakemelding om hva som helst. men gjerne ungå de litt slemme kommentarene, sidne det er enkelte som er på jakt etter kvalm. KjenteBugs: - Når man lagrer i Settlers, så kopierer den 2 ganger. (På grunn av at savinga blir gjort i 2 oppraskjoner. slik at programmet tror at saven har forandra seg fler ganger. så det blir en fil på under 50kb) - xml fila, som settingsa blir lagret. kan bli korupt, så hvis problem. så slett xml fila. Settlers-save.zip Endret 3. mai 2011 av Halfman Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Har lenge hatt problemer med det samme! Kan prøve ut neste gang jeg spiller multiplayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå