Snoopaloop Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Et partytriks er alltid morsomt å dra opp i sosialt samvær! Her er et jeg synes er morsomt å utfordre folk på: Enkelt og genialt! Endret 3. mai 2011 av Snoopaloop Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Et lite, enkelt korttriks jeg kan som imponerer det fleste. Det er ganske genialt triks siden det er svært lett å lære, det krever lite motorikk, fungerer med alle kort, og viktigst av alt, det er ganske imponerende! Lenke til kommentar
Snoopaloop Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Hvor? Endret 3. mai 2011 av Snoopaloop Lenke til kommentar
Snoopaloop Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Hvilket og hvordan utfører du det? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hvis jeg sier det, så blir jo triket litt mindre kult. Dessuten, det er vanskelig å forklare i tekstform uten å avsløre hvordan man gjennomfører det. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg KAN et superdupert kult korttriks som involverer spar ess, narkomane katter, tre palmetrær og ikke mindre enn 45 12 volt-batterier. Du kommer ikke til å tro hvor fett det trikset er! Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Rull ut en kondom, sug den inn nesa, ta tak i tuppen når den kommer fram igjen bak drøvelen og hold den i begge ender mens du drar den fram og tilbake. Ganske kult men alt kommer til å lukte glidemiddel neste timene.. 1 Lenke til kommentar
ScudNor Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Rull ut en kondom, sug den inn nesa, ta tak i tuppen når den kommer fram igjen bak drøvelen og hold den i begge ender mens du drar den fram og tilbake. Ganske kult men alt kommer til å lukte glidemiddel neste timene.. Uff, minner meg om den gangen vi var på konfirmasjonstur i Stavanger og hadde vært på Kvadrat. En av de andre konfirmantene hadde kjøpt kondomer fra kondomeriet. På ferja hjemover gikk han fra bord til bord(helt fremmed mennesker) og tok 20kr i betaling for a vise "trikset" sitt. Presten var ikke akkurat så veldig happy, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå