fantaorange50ore Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Er litt usikker på om det blir feil å poste et innlegg om unibet her. Men jeg tipper kun for gøy, så da ble dette den beste plassen å poste dette innlegg slik jeg ser det. Har kun tapt penger. Rundt 2000 kroner. På en reklame på tv3 står det at de som tipper skal få en startbonus eller noe lignede på 1000 kroner, men dette har ikke jeg fått. Selv om jeg har tipppet for det dobbelte å vunnet null. Noen som spiller Unibet å veit hvordan det fungerer? Takk Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 >(:-_)?"?(_-> Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hvor lenge siden er det du registrerte deg på Unibet? Hvis jeg for eksempel registrerer meg nå og setter inn 1000 kroner, så får jeg 1000 kroner gratis i startbonus. Altså har jeg ikke bare 1000,- men 2000 tilgjengelig for spill. Om jeg setter inn 100 kroner, så får jeg en startbonus på 100 kroner og har dermed 200,- å spille for. Så du kan sette inn opp til 1000 kroner og få dobbelt opp. Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Merkelig, første gangen jeg tippet, det er vell rundt 6 dager siden, jeg satte da inn 800 kroner. Men jeg har ikke fått noe bonus! Er det noe jeg skal trykke på? eller kommer det bare automatisk innpå min unibet konto? Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Det skal komme automatisk med en gang du setter inn pengene, så du bør nok sende en mail til Unibet og spørre om hvorfor du ikke fikk noen startbonus. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Av og til står det ting med liten skrift. Da jeg meldte meg inn (like før forrige fotball-vm) sto det at jeg måtte tippe for den summen jeg satte inn tre ganger og tippe på ting som hadde ganske høy odds. Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Er litt usikker på om det blir feil å poste et innlegg om unibet her. Men jeg tipper kun for gøy, så da ble dette den beste plassen å poste dette innlegg slik jeg ser det. Har kun tapt penger. Rundt 2000 kroner. På en reklame på tv3 står det at de som tipper skal få en startbonus eller noe lignede på 1000 kroner, men dette har ikke jeg fått. Selv om jeg har tipppet for det dobbelte å vunnet null. Noen som spiller Unibet å veit hvordan det fungerer? Takk Hei, bonusen hos Unibet skal komme med en gang du har gjort innskudd. Har du hatt kontoen lenge? Bonusen er slik at dersom du legger inn 1000 kroner, får du også 1000 kroner av Unibet å spille for. Putter du inn 500 kroner får 500 kroner av Unibet også, altså 1000 kroner til sammen. Dette gjelder bare for første innskudd. Jeg håper dette hjalp litt! Du kan se andre bonuser hos Norsk-Betting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå