Cyber Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Hey, jeg skal kjøpe meg ny pc nå..eller oppgradere den gamle.. Har harddisker, mus, tastatur og sånn fra før av.. så det jeg trenger er: CPU,hovedkort,minne og skjermkort.. Jeg har ca 6000 kr og lurte på om noen hadde noen ideer til hva jeg burde kjøpe ? Takk.. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Her er et billig og bra oppsett: Hovedkort Asus A7N8X DELUXE ca 700 kr CPU AMD XP2500+ ca 800 kr Minne 2 x TwinMOS 256 mb ca 700 kr Skjermkort Saphire Radeon 9700 ca 2000 kr Dette er et veldig bra system med en totalpris på tilsammen ca 4200 kr + frakt. Om du er huggen på skikkelig fett skjermkort kan du jo alltids hoppe på Radeon 9700 pro eller 9800 pro, men det er opp til deg eller eventuelt 2x512 mb minne (/m Winbond?) :wink: Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Men det er mulig du må ha bedre psu hvis kabinettet ditt er gammelt... og kjøp 2x512MB noname isteden, så kjører du DualDDR og overklokke kan du også selv om det er noname. Jeg bestilte btw noname fra www.komplett.no en gang og fikk TwinMOS i posten. Komplett sa TwinMOS og noname var omtrent det samme og de trodde ikke jeg ble sur pga det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå